Hva har dere gjort idag?

Babyx7

Forumet er livet
Jeg har vært og handla litt. Måtte kjøpe vintersko til Madeleine. Var ikke så lett det... Nesten alle sko er så smale at det er vanskelig å få foten oppi skoen. Fant noen ordetlige gode sko på Spar Kjøp til henne. Mørkeblå med ordentlig saueskinn oppi. Kosta bare 149kr. Var egentlig ganske billig[:D]

Sove, for i går jobba eg i nesten 10 timer, dessuten har eg rydda litt [&:]

me har vert hos svigers og spist middag[:)]

ORIGINAL: Minimeg

Jeg har vært skikkelig flink i dag. Har vaska hele huset. Vi og sliter med å finne sko til gutten vår. Han har høy vrist og brei fot. Skikkelig vanskelig med sherroxer iallefall.

Så flink du har vært som har rydda[:D] Kunne ønske at jeg kunne si det samme..[:)]

Er iallfall ikke enkelt å kjøpe sko[8|]

Nå har jeg nettopp hatt besøk av gudbarnet mitt på 2 1/2 år ! [:D]
Han bor egentlig i Harstad sammen med mora, men er her nede på besøk hos pappaen sin!
Kjempegodt å se han igjen!
Han syntes gudmor sitt fang var blitt så lite, det var nesten ikke plass til han! [8D]

ORIGINAL: Hilde-Anita

Han syntes gudmor sitt fang var blitt så lite, det var nesten ikke plass til han!

Unger får sagt det[:D]

Jeg var på jobb fra kl.10-15.30
Så dro jeg og sambo til lillebror å spiste middag der...dro hjem, å siden jeg kom hjem har jeg slappet av..sittet inne på babyverden...sett tv å spist...
Kosa med pusen og sambo

Jeg jobba fra 8-15. Etter det har jeg lagd middag til meg og sambo, festa ender på to skjerf og vaska 5 skjerf som jeg skal pakke inn til julegaver og sende til ett barnehjem i Russland. Driver og strikker på skjerf nr.7 [:)] har faktisk også registrert meg som fadder for en sos-barneby siden jeg nå har fått fast jobb i full stilling og dermed har fått bedre råd [:D] Nå tror jeg at jeg skal få med meg sambo på ett baby-lagings-forsøk *fniis* [:D]

ORIGINAL: lisa79

Nå tror jeg at jeg skal få med meg sambo på ett baby-lagings-forsøk *fniis*

Høres ut som en god ide[;)][:D]

Ja, ikke sant- hvis jeg klarer å rive meg løs fra denne skjermen da... [:D]

He, he..... det var det da.[;)]

Må nok prøve å lure samboer, men lage baby blir det ikke.

Nei, dere kan vel vente en stund til med det- men man kan alltids "tørrtrene" [:D][:D]

Adigutt og jeg hadde en sykkelulykke idag!! Teit kvise gutt som plutselig stoppet på tvers i veien.. Det eneste jeg husker liksom(siden alt skjer så fort) er at jeg skrek til han 'FOR CHRIST SAKE!!'[:@]... Auauauauau.. Heldigvis gikk det bra med lillegutt!! Jeg ligger her med en hoven og smertefull fot[:(]... Blir nok ikke sykling imorgen nei...
Ønsker alle en fin kveld![:)]

Uffda!!Bra det gikk godt med guttungen- god bedring til deg [:)]

Å,takk for det[:D]

ORIGINAL: lisa79

Uffda!!Bra det gikk godt med guttungen- god bedring til deg [:)]

signerer

Back
Topp