Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ha malt terasse... vært på senter tur med svigermor å sønnen min =)
Og i ettermiddag fikk vi besøk av bror min å dama + barna dems å da grilla vi å kosa oss!!!
I dag har jeg hatt en skikkelig utålmodig vente dag.... Det har gått "greit" i det siste med å vente på den lille, men siden termin dagen er i dag ble det en skikkelig nedtur [:(] Ellers så har jeg shoppet litt.. [:D] Hjalp litt på det [8D]
Har vært med en venninne på shoppings, kafe og kino[:)] Og tatt i mot diverse masetelefoner og meldinger og ellers gått her og ventet[;)]. I dag er jeg 13 dager på overtid...
Jeg har vært ute i sola... og litt inne også... lest og kost meg, i kveld har jeg hatt masse kynnere...håpe, håpe[:)]
[/quote
skal krysse fingre å tær for deg katrine, håper du får bebin din i natt eller imorra!!]
Jeg har ryddet og vasket litt. Etter det gikk jeg en tur med samboer på en kafè og da vi kom hjem kom en venninne på besøk med typen sin. Hadde egentlig ikke lyst til å stå opp i dag, men angrer ikke et sekund nå, for dette har vært en skikkelig koselig "overtids-dag".[:D][:D][:D]
Fikk sove lenge i morres for sambo sto opp etter morgenamminga og stella Benjamin. Fikk besøk på formiddagen, så dro vi på skadesalg og endte opp med en ammestol jeg skal ha på soverommet/barnerommet. Spiste lunsj på konditoriet i sentrum før jeg og Benjamin og Karsten(hunden) dro på stadion for å se sambo spille fotballkamp. Kom hjem, laga middag og har slappa av i tv-stua hele kvelden.