Hva har dere gjort idag

tjaaaa

Blir kjent med forumet
Hva har dere gjort i dag da jenter? [:D]
Jeg har brukt dagen til å stikke innom familien med julegaver og shopet det siste til jul.[:)]

jeg har fylt ut og levert søknad om kontantstøtte, shoppa litt, spist, henta eldstemann hjemme hos en kompis, han ble med kompisen hjem etter barnehagen for di skulle bake pepperkaker.. [:)][:D]

Mamma har hvert her å vaska og rydda litt for meg siden jeg er syk.
Men ellers så har jeg laga middag og ellers bare liggi på sofaen[:D]

Idag har jeg vært på jobb også etter det i familiebesøk..ganske så mett og trøtt nå[:D]

idag har vi vert i 1 års bursdag, og ette det vert heime for Thea har fått feber;( har hatt besøk av svigermor, og faren min kom på besøk, ette Thea sovna har eg og sambo laga risbolla og krumkake! og sitte no å diskutera fram og tilbake om vi skal kjøpe hus! [:D]

Vært på sørlandssenteret og nesten kommet i havn med gavene! Så besøkte jeg broren min og tok han med meg hjem for jula. I kveld har jeg pakket inn alt som ikke var innpakka og vaska tøy!

Jeg har hatt magesjau og vært hjemme med størstesnuppa som var syk i går. Jeg prøvde å slurke på sofaen så godt jeg kunne, men snupp var ikke så veldig syk i dag så det var vanskelig (selvom jeg satte på alt jeg hadde av tegnefilmer). Så dusja vi, så dro vi til frisøren og jeg klippa meg. Så dro vi hjem, snuppa ble lagt for lur, jeg slappet av litt og begynte på middag. Sambo og knert kom hjem etterhvert og vi spiste middag. Så var det slitsom knert (som bare hadde sovet 5 minutters lur på dagen) og en snuppe som ikke hjalp til så veldig på humøret til knert, og en dødtrøtt sambo som la seg på sofaen for å sovne. Knert ble lagt 18.30, snuppa ble lagt 19.30, og jeg dro så på storsenteret for å kjøpe siste rest av julegaver. Nå driver jeg og pakker inn litt i rykk og napp, med en pils og BV attåt. [:D] 

Vært på jobb fra 7.30-14.30...
Handlet bursdagsgave til mellomste mann før jeg hadde henterunden....
først SFO og deretter Marius i b.hagen. 
Så var det innom McDonald som var middagsønske til bursdagsbarnet.
Han var 6 år idag[:D].....eller blir igår  - ser kl. har passert 24.00
Så hjem.....var vel hjemme ved 16.15 tiden.
Slappe av & kose oss med maten....
Så er det å rydde litt - før kveldsstell av tre stykk barn begynner!!!!
Er gressenke tredje uke på rad - mannen kom hjem ved 23 tiden i kveld.
Ellers har han vært borte framandag-torsdag/fredag i da 3 uker.
Så har fått føle litt på det å være alenemor.....[8|]
Travledager, men det går rundt - må bare planlegges!!!

Men nå er det snart litt julefri så kanskje èn får hentet seg inn litt....

Back
Topp