Har dagen vært ekstra spesiell, eller kanskje litt ekstra tung?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Høres ut som en avslappende dag håper formen er fin!Vi har kost oss på skolen med tog, is, pølse og leker. Foreldrene mine kom på middag og vi har grillet, spist kake og drukket øl (alkoholfritt øl var overraskende godt )
Så deilig! Høres ut som en avslappende dag håper formen er fin!
Jeg og samboer sov på skift fra 08-14:30 han sier at han blir sliten av å se meg sove så han måtte også ta noen dupper formen er helt topp, dett bort i fra at jeg blir fort trøtt var sånn i 12 uker sist ogsåFormen er veldig fin, fikk lurt meg til en liten dupp før middag, det hjalp på
Håper formen din også er fin ❤
Så fantastisk! høres ut som en drøm! Lillemann på 6 mnd sovna på ca 3 minutter idag. Har visst hoppet over to dupperJeg er utslitt nå og ligger rett ut på sofaen med føttene på fangen til kjæresten som masserer de.
Dagen starten kl 7 da jeg våknet av intens kløe overalt! Fikk utslett over hele kroppen og fant kjapt ut av at det var elveblest. En dose med Zyrtec hjalp enormt, kløen stoppet kjapt og utslettet forsvant.
Frokost hos et vennepar kl 9. Jeg fikk endelig matlysten min tilbake i går kveld (etter at jeg spiste et helt glass med oliven!!!) så i dag spiste jeg massssse frokost! Var sååå deilig.
Så gikk vi en tur ut på byen i Oslo og så på tog. 2 åringen syns det var såå stas og så spiste vi is (jeg spiste en pizza bit ute).
Så dro vi til venneparet igjen og spiste pølser og kake (jeg spiste 3 pølser og et rundstykke med pålegg) og lekte litt på lekeplassen før vi dro hjem.
Hjemme la jeg meg på sofaen utslitt mens sambo og 2 åringen gikk ut for å leke. Jeg sovna på sofaen og våkna igjen til middagstid. Vi spiste og la ungen som sovna på 10 minutter.
Vellykket og slitsom dag på en gang
Jeg og samboer sov på skift fra 08-14:30 han sier at han blir sliten av å se meg sove så han måtte også ta noen dupper formen er helt topp, dett bort i fra at jeg blir fort trøtt var sånn i 12 uker sist også
Ja, helt plutseligHahaha, stakkars han Sånn som blir sympatigravid?