Hva har dere gjort idag ?

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Jeg har vært hos frisøren i 3-4 timer :) vært hos mamma og pappa, og sovet en dupp :) nå sitter jeg å ser på TV i nye ammestolen min ! :)

Levert i bhg, vært på foreldresamtale i bhg, slappet av, sovet, gått på tur med sambo og vesla, klippet plenen og dusjet!:)

Rydda litt i et skap :p

Levert i Bhg, ellers ligget :(

Mitt liv i nå 31 uker ..
Fytti så deprimerende .. :o

Kommer supersterk tilbake da :p

Såpass ja ! Kan ikke huske sist jeg leverte i BHG.. Men har forbud mot å løfte, så det gjør det vanskelig å ta hu inn og ut av bilen. Samt att mannen jobber like ved siden av BHG og han har alltid bilen ^^

Huff, lite morro å være sengeliggende ! Men godt du er så positiv da, etter så lenge !

Vært t fysio, læst t eksamen , bortsett fra der niks nada :)

Ja men det er jo greit å ha gjort ^^
Ja, er en del av prosess "skal snart flytte 12 mil, må bli kvitt en del mannskjit" :p men formen er ræva om dagen, så ikke så mye som blir gjort i slengen :p

Ja, er en del av prosess "skal snart flytte 12 mil, må bli kvitt en del mannskjit" :p men formen er ræva om dagen, så ikke så mye som blir gjort i slengen :p
Huff har akkurat flyttet selv, var plutselig i kast humør for jeg orket ikke pakke. Så da ble mannen fornøyd ihvertfall !

Så bra ! Sleit så fælt med å våkne igjen jeg ! Men energien ble mye bedere etter litt søvn !
Utrolig hvordan en hvil hjelper bare man kommer seg opp..:p jeg var stuuup trøtt med engang etterpå, men så kom sambo og vesla hjem og da gikk vi en tur så da hjalp det:)

Jeg har sovet 4 timer i natt, vært på jobb i 4,5 timer, vært på butikken, lagd mat og hjulpet en gammel "tante" med den nye iPhonen hennes, var visst vanskelig det der :p nå er jeg helt mongo sliten!

Huff har akkurat flyttet selv, var plutselig i kast humør for jeg orket ikke pakke. Så da ble mannen fornøyd ihvertfall !
Her er det mannen som hoarder, skal endelig få kvittet meg med t-skjortene hans som er fra tinestafetten i 96 og slikt :p

Mest effektive dagen min på lenge!

Vasket klær til mini :)
Lunsj med to venninner i sola, litt shopping og middag ute med mannen :)
Vi spaserte hjem, så er dødssliten nå :p

Back
Topp