Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært hos frisøren i 3-4 timervært hos mamma og pappa, og sovet en dupp
nå sitter jeg å ser på TV i nye ammestolen min !
![]()
Joda, var ikke så koselig, tok av extentions og satt de på igjen ! Ganske ubehagelig egentligHerlig med Frisørtid!
Deilig å føle seg litt fresh![]()
Levert i Bhg, ellers ligget
Mitt liv i nå 31 uker ..
Fytti så deprimerende ..
Kommer supersterk tilbake da![]()
Oi du har jo rekt utrolig mye du ! Hørtes ut som en fin dagLevert i bhg, vært på foreldresamtale i bhg, slappet av, sovet, gått på tur med sambo og vesla, klippet plenen og dusjet!![]()
Ja men det er jo greit å ha gjort ^^Rydda litt i et skap![]()
Utrolig nok fikk jeg litt energi på ettermiddagen etter sovinga mi..Oi du har jo rekt utrolig mye du ! Hørtes ut som en fin dag![]()
Ja, er en del av prosess "skal snart flytte 12 mil, må bli kvitt en del mannskjit"Ja men det er jo greit å ha gjort ^^
Deilig med fysio da !Vært t fysio, læst t eksamen , bortsett fra der niks nada![]()
Så bra ! Sleit så fælt med å våkne igjen jeg ! Men energien ble mye bedere etter litt søvn !Utrolig nok fikk jeg litt energi på ettermiddagen etter sovinga mi..![]()
Huff har akkurat flyttet selv, var plutselig i kast humør for jeg orket ikke pakke. Så da ble mannen fornøyd ihvertfall !Ja, er en del av prosess "skal snart flytte 12 mil, må bli kvitt en del mannskjit"men formen er ræva om dagen, så ikke så mye som blir gjort i slengen
![]()
Utrolig hvordan en hvil hjelper bare man kommer seg opp..Så bra ! Sleit så fælt med å våkne igjen jeg ! Men energien ble mye bedere etter litt søvn !
Her er det mannen som hoarder, skal endelig få kvittet meg med t-skjortene hans som er fra tinestafetten i 96 og sliktHuff har akkurat flyttet selv, var plutselig i kast humør for jeg orket ikke pakke. Så da ble mannen fornøyd ihvertfall !