Hva har dere gjort idag? :)

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi sto opp i 8 tiden.. Da tok gubben med seg lillemor ned, så fikk jeg ligge og dra meg en halvtimes tid..
Så reiste jeg ned på legekontoret, og satt en time i "Kø" for og ta en HCG blodprøve.

Kl 11.00 hadde vi 2årskontroll med lillemor, og der var det BARE gode ord.
Hun lå laangt forran med språk osv.. Det er jo selvsagt alltid godt og høre, og gjør mammahjertet veeeldig varmt.. Eneste vi kan pirke litt på er at hun er litt for fortrolig med fremmede, det er litt skummelt, selv om hun aldri er aleine uten oss.

Så begynte gubben på jobb kl 13.00, og etter det har jeg sitti på soffaen og oppdatert BV og gleda meg til snuppa kom hjem. Helt til samboeren min "overasker" meg med at hun ikke kommer hjem.. :p

Dere har gjort!? :D

Jeg har vært på jobb til 17.30. , deretter rasa jeg rett på xxl og kjøpte vintersko til poden. Så handla jeg inn mat på rema, og nå hjem og sofaliv resten av kvelden! 

Jeg har vært på jobb til 17.30. , deretter rasa jeg rett på xxl og kjøpte vintersko til poden. Så handla jeg inn mat på rema, og nå hjem og sofaliv resten av kvelden! 

hmm....får ikke til å skrive innlegg her jo..

prøver igjen.
1. sto opp
2. jobb
3.xxl og handlet vintersko til poden
4.rema 100-handel
5. Hjem og sofaliiiiiv

Sto opp 0630, begynte på jobb kl 9. Og ferdig på jobb kl 1630 da bar det til svigermor på middag, mens ungene var der tok jeg turen til butikken og handlet litt:) så hentet jeg guttungen, jenta sover hos svigermor:) nå sitter jeg i sofaen og venter på besøk av to venninner:)

Jeg er i praksis på en annen skole for øyeblikket, så har vært der fra 8-15.30, så hjem og middag + sofa resten av ettermiddagen... La nettopp gutten, så nå må jeg prøve å få gjort noe mer ut av kvelden... Kanskje vaske klær?

blingbling skrev:
plyyyystre,,, Nå ble det innlegg ja... haha

Haha, ikke bare jeg som har blonde øyeblikk i dag!

Oppe kl 6, smurte matpakker til to stk goinger. Reiste på jobb, mens pappaen kjørte ungene. Middag, så leksetid med junior. Lekte så gjemsel en halv time, før den eldste og jeg dro på idrett! Kveldsmat på han, snuppa i seng og jeg på sofaen :))

Jeg har vært på jobb fra 07-15, hentet lillesjarmøren i barnehagen, stresset rundt etter å finne nye gulvflis til badet (de vi hadde valgt hadde gått ut av produksjon og under 3 uker til vi starter oppussingen), spist middag og nå ligger jeg på sofaen og strikker... og bekymret meg for mensmurringer og om jeg får mensen i hele dag (IKM i dag så har vel vært sånn ca. 200 ganger på do)

Vært hos gynekolog og tatt ul, vært å tatt blodprøver. Reiste hjem igjen og slappet av litt før jeg lagde middag til gubben og godgutten min kom hjem. Etter middagen var vi ute å lekte frem til barnetv tid. Nå sover mini, og jeg og gubben slapper av :)

Sto opp kl 06 og gjorde meg selv klar og ordnet litt i stua før jeg gikk inn å vkte gullet mitt som endelig har en periode nå han har funnet ut at det er godt å sove lenger enn til 06, problemet da er at han er så trøtt at det er vanskelig å vekke han og da synes jeg så synd på han hehe

stressa til barnehagen for å levere også videre for å finne en bhg jeg skulle være vikar i, utrolig glad vi har GPS altså:)

Jobba i en utrolig koselig bhg til 16.15 og kjørte hjem til mine kjære, lekt med gullet før jeg havnet på sofaen i 19 tiden og bortsett fra en haug med tisseturer så har jeg sittet fast der hehe

nå blir det straks senga.

Jøss, så mange som hadde svart tenkte jeg.. Men her har blingen vært på fære ! :p

Koselig og lese hva alle har bedrevet dagen med, godt og se at det ikke bare er meg som har vært limt fast i soffaen! :p

Back
Topp