Hva har dere gjort i dag?

Thisisme88

Betatt av forumet
Er koselig med slike tråder av og til.

Med formen min og jobb så lar man huset forfalle litt. Men i dag var jeg lei :p Så jeg har vasket bad og stue (tørket over golvene). Begynt å pakke kofferten til snuppa slik at den er klar til lørdag når vi reiser til Tyrkia.

Senere skal jeg kjøre henne til bestemoren på overnatting så jeg ig sambo kan gå ut å spise i kveld, før det bærer på tidlig UL i morgen :) Gleder meg!!

Ble pannekaker til lunsj i dag , siden der var tomt for brød, melk og diverse ... Da ble snuppa glad :)

Resten av dagen går til kakebaking til 4 års dag ... Pjuh !!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært lit legen og fått det gravidpapiret. Så har jeg slakket på sofaen. Vasket bad og satt på klær. For så å slakke igjen :P Må vel lage middag om ikke så lenge :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag har jeg spist, lest bok og sovet... Er så slapp og sliten at jeg ikke orker noen ting :-(

Er på jobben jeg og. Kjenner at energien begynner å ta slutt for alvor igjen, men er heldigvis ikke så ille som i hår. Sliter av en ellerannen grunn mye mer med ryggen enn tidligere, og da snakker jeg ikke bare om korsryggen. Sliter veldig med høyre arm, men det er kanskje fordi jeg ikke orker å trene så mye, ellers er det vel disse leddbånda som er blitt slakkere, og som gjør at den muskelen jeg vet er stressa får kjørt seg enda mer :p jaja, legen i morgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har gått 9 km lang tur med ungene, var borte i 2,5 timer. Helt herlig, fordi det ikke er så varmt i dag! Nå har jeg laga og spist middag og neste post på programmet er en tur på kjøpesenteret for å kjøpe en gave. :-)

Har gått 9 km lang tur med ungene, var borte i 2,5 timer. Helt herlig, fordi det ikke er så varmt i dag! Nå har jeg laga og spist middag og neste post på programmet er en tur på kjøpesenteret for å kjøpe en gave. :-)

Takk for påminnelsen! 4 åringen har bursdag , så må nokk også ut på shopping i dag siden hun skal på overnatting til bestemoren ..

Oj for en energi!

♡02.03.2015♡

I dag har æ egentlig bare vært på jobb og spist middag:p

No ligg vi alle som slakt på sofaen, å æ blir nok å sovne av om ikke lenge:D

Formen e kanskje fin, men e så utenomjordisk trøtt, får litt prolaps i øyelokkan:p

Så vi skal no bare slappe av og kose oss i dag, så e det ul i morra:)

Fikk til å sykle to km til butikken å handle. Jeiii. Satt ute å solte meg litt, da døde jeg pittelitt. Nå sovnet jeg såklart på benken, noe jeg aldri før har gjort, nå sovner jeg så fort jeg får sjansen. Trøttende å være så sliten og trøtt, skal det være slik i alle disse mnd?

Excuse me- damn that autocorrect.

Vært på jobb, laget middag, sovet på sofan. No he ej forferdelig lyst på kvikklunchsjokolade….. Grrrr. Haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lånte bort guttungen til besteforeldre og sløvet hjemme på sofaen i hele dag. Dro for å hente ham, og fikk servert deilig middag. Hurra for svigers!

Kjørte til jobb og kjørte hjem igjen. Alt for dårlig form :( Ligget på benken i hele dag og sett entourage. Skal prøve meg på en tur til ei venninne nå. Får se hvordan det går :p

Vært på jobb... slappet av, gubben pusser opp.. jeg har dusjet ungene og kost med de og nå lagt de ;)

Fikk til å sykle to km til butikken å handle. Jeiii. Satt ute å solte meg litt, da døde jeg pittelitt. Nå sovnet jeg såklart på benken, noe jeg aldri før har gjort, nå sovner jeg så fort jeg får sjansen. Trøttende å være så sliten og trøtt, skal det være slik i alle disse mnd?

Excuse me- damn that autocorrect.

Nja , man er mer sliten. Men husker at den værste trøttheten med min forrige graviditet gikk over ved 3 mnd(12 uker)

Jeg har jobbet, handlet, laget mat og badet minsten

Back
Topp