Mammai2019
Blir kjent med forumet
Jeg har lyst på alt av mat, men når det endelig er ferdiglaget har jeg ikke lyst på noen ting!! Flere som har det slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har lyst på alt av mat, men når det endelig er ferdiglaget har jeg ikke lyst på noen ting!! Flere som har det slik?
Jaa, og sender med ønsker til mannen når han er i butikken og jeg sitter hjemme og har lyst på både ditt og datt. Når det er i hus, finner jeg fort ut at det ikke smakte allikevel. [emoji28]
Jeg også har det sånn.
Alt frister men med en gang det skal tilberedes eller spises så blir jeg kvalm
Blir kvalm av å ikke spise og kvalm når jeg har spist. Hvert fall hvis jeg har spist litt for mye..
Vanskelig balanse !
Trodde bare det var meg. Hadde så sykt lyst på hønsefrikasse av alle ting her en dag. Så lagde jeg det til middag. Nå brekker jeg meg nesten ved tanken Litt frustrert han samboeren her ogsåDet kommer mer og mer på lista. Ting som jeg bare måååå ha, og så plutselig er det på blæh-lista[emoji23][emoji85] Tror samboer blir sprø [emoji23]Jeg var enklere sist gang- da måtte jeg kun ha melk, og ingenting som jeg ikke taklet [emoji23][emoji4]