Hva har dere av utstyr? Og hva trenger dere?

AnLinnea

Elsker forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020
vi har nå store barn på 5 og 7 år. Har gitt bort det meste, så ikke mye vi har liggende.

Jeg har følgende liste over det vi trenger så langt:
Vogn
Stellematte
Bæresjal
Bilstol
Bilstolpose
Klær
Vognpose
Brystpumpe
Dyne + trekk
Ammeinnlegg, engangs og ull/silke

Vi har bedside crib, men jeg ønsker meg i tillegg en moseskurv som enkelt kan bæres mellom etasjene. Vi har også tepper som svigermor strikka sist.

Hva har dere på lista? Hva trenger dere og hva har dere!

vi har nå store barn på 5 og 7 år. Har gitt bort det meste, så ikke mye vi har liggende.

Jeg har følgende liste over det vi trenger så langt:
Vogn
Stellematte
Bæresjal
Bilstol
Bilstolpose
Klær
Vognpose
Brystpumpe
Dyne + trekk
Ammeinnlegg, engangs og ull/silke

Vi har bedside crib, men jeg ønsker meg i tillegg en moseskurv som enkelt kan bæres mellom etasjene. Vi har også tepper som svigermor strikka sist.

Hva har dere på lista? Hva trenger dere og hva har dere!
Vi har det aller meste, men har lyst på ny vogn og stellematte. I tillegg skal vi ha brystpumpe og bæresele, det hadde vi ikke sist. Og jeg skal ha nye gravidklær denne gangen :happy:

Søskenvogn tror jeg (minste er under 2 år når baby kommer), en sprinkelseng til, babynest, en babycall til, «moseskurv» blant annet :)

Trenger mer eller mindre alt. Har tatt vare på noe ulltøy og bæretøyet fra første, men ellers ingenting.

Har det aller meste, under et år siden vi kjøpte det meste:hilarious::hilarious:! Trenger søskenvogn, et ekstra kamera til babycallen og en ekstra vognpose! Men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel litt ekstra handling! Spesielt om det blir jente denne gangen!

Vi har det aller meste etter første. Eneste er at vi kanskje må kjøpe litt klær dersom det viser seg at det kommer en liten gutt denne gangen :Heartred

Vi har absolutt alt. Må kanskje handle inn noen bleier i liten størrelse, men ellers er vi klare...

Vi har ingenting, så jeg gleder meg til shopping etter OUL:D Har et babyteppe jeg strikket tidligere i år, da jeg tenkte at jeg trengte laaang tid på å bli ferdig.

I tillegg til det du (TS) skriver, kommer vi til nå kjøpe inn flasker, melkepulver dispenser og div. da jeg vet at det er stor sannsynlighet for at jeg ikke kan amme så lenge (pga svulst på hypofysen). Det blir garantert Baby Brezza:p Har flere venninner som snakker varmt om den.

Vi har det meste vi og med en unge på 13 mnd i hus :-) blir et ekstra neonate kamera, caboo close+, (har sele fra før av, men vil prøve sjal denne gangen) mini har Stokke sleepi seng, men denne gangen tenker jeg chicco close2me magic, da vi samsov store deler av det første året hans. Så virker det deilig å bare kunne dra mini over til meg ifm amming på natten - og slippe å gå ut av sengen :-) ellers kommer jeg garantert til å kjøpe litt nye klær :-)

Trenger og en ny tripp trapp stol med newborn sete så alle får plass rundt bordet sammen :-)

Trenger og en ny tripp trapp stol med newborn sete så alle får plass rundt bordet sammen :)
Ja, det skal vi også ha. Hadde det med første, og det var utrolig koselig. Og ikke minst praktisk. Visste ikke at det fantes, så kjøpte det ikke før han var fire uker, og før det var måltidene bare stress. Denne gangen skal det være på plass før fødsel.

Vi har ingenting, og har ikke oversikt enda på hva som er nødvendig eller ikke. Starter innkjøp etter OUL :)

Vi har absolutt ingenting, så det blir en hel jobb å finne ut hva vi trenger og ikke trenger. Og ikke minst hvilket merke, modell, farge, osv!
Babyutstyr har blitt en jungel som ikke alltid er lett å navigere i :hilarious:

Har alt fra storebror men blir å strikke egne trepper og klær.
Ønsker meg også et elastisk bæresjal denne gang da jeg ikke oppdaga bæring og sjaling før storebror var 3 mnd sist :)

Har alt fra storebror men blir å strikke egne trepper og klær.
Ønsker meg også et elastisk bæresjal denne gang da jeg ikke oppdaga bæring og sjaling før storebror var 3 mnd sist :)
Bæring er noe jeg vil sjekke ut. Ikke minst fordi det hadde vært kjekt å ikke måtte dra vogna over alt. Mannen spiller tuba (og size matters, visstnok), og det er ikke plass til oss to, barnesete tuba OG vogn i bilen. :hilarious:

Vi skulle jo bare ha to, så vi har solgt ALT! Så fikk vi lyst på en til, da :D Må med andre ord kjøpe det meste som trengs for barn under 2 år. Bilstol, bæresjal, vippestol, lekegrind, osv osv. :shy:

Jeg har ingenting:nailbiting: han jeg har fra før blir snart 11år, så vi har kvittet oss med alt for mange år siden :bored: Men litt gøy og begynne å handle igjen snart :happy:

Back
Topp