Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har brukt Stonz uten fleecesokk hvis det ikke har vært kaldt. Når det er enda varmere og ikke bløtt kan du jo bruke skinntøfler ala disse, eller bare barføtt. https://nostebarn.no/skinntofler-barn
Og de skal lære å gå mest mulig uten sko, så jeg drøyer sko til de går/rett før de går. Har feks sko til han som akkurat nå har begynt å gå uten støtte fordi han ikke får til å gå med fotposer ute. Bruker ikke sko inne.
Stonz, tjukke ullsokker, lammeskinnstøfler har vært brukt her, alt etter behov. Ikke sko før de kan gå, og helst bør de få gå litt i sokkelesten/tøfler med tynne såler før de får sko på. Vi ofret noen sokker og strømpebukser til utebruk i «lær og gå»-perioden, det var sommer da Vinterstid hadde det nok blitt stonz
Hvis de bare sitter i vogna har jeg brukt ullsokker eller tøfler. Hvis de skal ned på bakken har jeg brukt fotposer på vinteren og enten sokker eller lette sommersko på sommeren (litt avhengig av hvor vi har vært)
Bruker ullesokker i vogna, skoposer om hu skal leke, (nå kan hu å gå, så sko når hu skal gå litt)
Men vi er ikke altive brukere av sko, bruker skoposer og ullsokker (er 1år og 4 månder)