Kommer vel ann på nestet? Min var 72,5 cm på 6mnd kontroll og får fint plassHvordan i all verden får babyene deres plass i babynestet??? [emoji44][emoji44]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer vel ann på nestet? Min var 72,5 cm på 6mnd kontroll og får fint plassHvordan i all verden får babyene deres plass i babynestet??? [emoji44][emoji44]
Tror jeg må ha kkøpt forlite nest. Kjiipern..Kommer vel ann på nestet? Min var 72,5 cm på 6mnd kontroll og får fint plass
Da er det jo 0 stress. Min får ikke sove uten [emoji85]Tror jeg må ha kkøpt forlite nest. Kjiipern..
Ligger fint uten da heldigvis [emoji4]
Det jeg lurer på er om ingen av dere har kavere? Jenta mi turner seg gjennom et helt turnprogram med alle øvelser i løpet av natta og ender opp i hodeenden på magen med ett eller to bein ut gjennom sprinklene. Jeg kan ikke ha så mye stæsj i den senga, for å si det det sånn...
Hah. Min har også et lengre turnprogram. Finner han også på langs på magen oppi hodeenden(som oftest) ofte også oppå dynen sin..Det jeg lurer på er om ingen av dere har kavere? Jenta mi turner seg gjennom et helt turnprogram med alle øvelser i løpet av natta og ender opp i hodeenden på magen med ett eller to bein ut gjennom sprinklene. Jeg kan ikke ha så mye stæsj i den senga, for å si det det sånn...
Min er litt her og der gjennom natta og må flytte ho på plass. [emoji28] Kan finne ho med hodet i fotenden og dynen i hodeenden [emoji23] Ligger veldig ofte på tverre med dynen slengt oppe i hodeenden [emoji15]Det jeg lurer på er om ingen av dere har kavere? Jenta mi turner seg gjennom et helt turnprogram med alle øvelser i løpet av natta og ender opp i hodeenden på magen med ett eller to bein ut gjennom sprinklene. Jeg kan ikke ha så mye stæsj i den senga, for å si det det sånn...