Hva har babyen på ute?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
De siste dagene har det vært 6 grader og regn her. Da har hun hatt en tynn ulldress utenpå inneklærne, myke sko, fleecelue og fleecevotter. Hun sitter i bæresjal med min regnjakke rundt oss begge, og har holdt seg helt passe varm. :)

Ikke så mye ekstra, mini ligger i vognen med saueskinn under, ullteppe og så dundyne øverst, så så trengs bare en liten jakke og lue utenpå. Må sikkert gjøre det litt annerledes til vinteren, men for nå går d bra :)

Lue, tøfler og tynn jakke/genser (over strømpebukse og body! Han er veldig varm av seg, men ligger i tillegg opp i nestet på saueskinn, med teppe og det trekket til vogna på seg!

Tynn ullbody og tynn ullstrømpebukse, tynn fleecejakke, lue. Ligger i vogn på lammeskinn med dundyne og vogntrekk. Må noen ganger åpne jakka underveis.

Normalt sett med en tynn ulldrakt utenpå ullbody og strømpebukse + et teppe over. Nå måtte jeg vaske ulldrakten så da tok jeg frem voksiposen som han har lagt i med bare inneklærene

Har body og bukse/body og strømpebukse eller body og drakt med lue oppi vognpose med dyne på. Er mellom 10 og 15 grader fortsatt. På de "kalde" dagene har jeg en tynn cardigan også

Ikke så mye ekstra, mini ligger i vognen med saueskinn under, ullteppe og så dundyne øverst, så så trengs bare en liten jakke og lue utenpå. Må sikkert gjøre det litt annerledes til vinteren, men for nå går d bra :)
Bruker det samme som deg jeg å, men vurdere vinterpose om det blir kaldt i vinter...

Bruker det samme som deg jeg å, men vurdere vinterpose om det blir kaldt i vinter...
Kjøpte pose på salg på barnas hus, så det blir den når vinteren virkelig slår inn. Men det skal bli en del kaldere før jeg henter den frem. :)

Body, ullundertøy, bukse, genser og lue. Avog til i stedenfor genser og bukse har hun heldress på seg. God og varm vogn med saueskinn og teppe :)

Når jeg leser at folk bruker det + dyne føler jeg at jeg bruker for lite 0.o ! Men hun er jo ikke kald, så jeg bruker vell nok i forhold til temperaturen. Må nok mer til når gradene synker enda mer.

Body, ullundertøy, bukse, genser og lue. Avog til i stedenfor genser og bukse har hun heldress på seg. God og varm vogn med saueskinn og teppe :)

Når jeg leser at folk bruker det + dyne føler jeg at jeg bruker for lite 0.o ! Men hun er jo ikke kald, så jeg bruker vell nok i forhold til temperaturen. Må nok mer til når gradene synker enda mer.
Jeg føler også jeg kanskje bruker for lite! Men han er god og varm!! Må ho selvfølgelig bruke mer når det blir kaldere;)

Her er det ull som gjelder. Men minusgradene har meldt sin ankomst og frem til sola får ordentlig tak ut på formiddagen er det KALDT. Innerst har han på seg en tynn ullbody og en ullstrømpebukse. Når vi skal ut har jeg en fleecedress utenpå pluss vindtett lue og votter. Han har ligger i bilstolposen i vognbagen til nå ettersom han bare åler seg ned under dyna og ligger som en ball i bunnen av bagen hvis ikke og det er skummelt synes jeg. Men nå begynner han å bli så lang at jeg kommer til å ta ut bagen og heller bruke Voksi Classic-posen på ham. Den passer jo absolutt ikke i bagen men den kan jo brukes som en bag med når den har plata og håndtakene i. Og den posen er jo så varm at da blir det ulltøy, lue og votter og ingen ekstra dress. Han er så varm av seg så regner med at det er nok. På fine, vindstille dager bruker jeg kun er babyteppe eller ingenting over posen han nå ligger i. Men når det regner eller blåser så har jeg trekket som følger med vogna over så han skjermes enda mer.

Jeg har tatt frem dunjakken til meg selv, så lillemann kles godt.

Han har en todelt lammeskinnspose i vognen, men enn så lenge har han kun ene halvparten som han ligger på. Så bruker han vanlige klær (body, bukse, mulig genser) med en foret dress og lue etter temperatur. Er det under 5 grader bruker jeg dyne, ellers bare et strikket teppe.

Back
Topp