M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker det samme som deg jeg å, men vurdere vinterpose om det blir kaldt i vinter...Ikke så mye ekstra, mini ligger i vognen med saueskinn under, ullteppe og så dundyne øverst, så så trengs bare en liten jakke og lue utenpå. Må sikkert gjøre det litt annerledes til vinteren, men for nå går d bra
Kjøpte pose på salg på barnas hus, så det blir den når vinteren virkelig slår inn. Men det skal bli en del kaldere før jeg henter den frem.Bruker det samme som deg jeg å, men vurdere vinterpose om det blir kaldt i vinter...
Jeg føler også jeg kanskje bruker for lite! Men han er god og varm!! Må ho selvfølgelig bruke mer når det blir kaldereBody, ullundertøy, bukse, genser og lue. Avog til i stedenfor genser og bukse har hun heldress på seg. God og varm vogn med saueskinn og teppe
Når jeg leser at folk bruker det + dyne føler jeg at jeg bruker for lite 0.o ! Men hun er jo ikke kald, så jeg bruker vell nok i forhold til temperaturen. Må nok mer til når gradene synker enda mer.