Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så ofte jeg er der, kun når vi er i nærheten. Men handler melkefritt (større utvalg og billigere). Smoothie poser og div babysnacks, noe kjøtt og ellers om jeg ser noe jeg får lyst på. Ikke akkurat noe spennende eller spesielt fornuftig utenom det småen må ha.
Farlig detOst, bacon, falukorv, kjøttboller, snacks, caprisonne, brus og alt annet man har lyst på :')
Ja, det er veldig farlig :')Farlig detå kjøpe det man får lyst på!
Hvor hadde de så billige sko?Ver der i dag. Hehe. Ble sko på barna til 99 kr paret. Sko på meg og mannen. Bukse til meg. Måtte selvfølgelig innom gamestop å handle. Hehe. Men ellers er det godteri, brus, ostepølser, bacon, krydder, skinke. Trur det var alt i dag. Pleier egentlig bare å reise for turen sin del siden vi bor så nærme. Er noe kos med å spise på bufe og kjøpe litt småting til barna og oss selv.
Står utenfor Nordby senteret nåVi tenkte oss en tur til Sverige vi også i morgen. Da kommer det til å bli kjøpt inn veldig mye kylling, en del milkshake fra Propud, sikkert noe bacon, en del ramløsa og ellers noe småplukkfør vi ble gravide var det jo veldig greit å få med seg noe øl eller vin, men ikke denne gangen
![]()
En outlet butikk med sportsklær.Hvor hadde de så billige sko?
Står utenfor Nordby senteret nåbrukte kortere tid fra Bergen enn vi tenkte.