Hva handler du på Harry handel i Sverige?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Vurderer en tur i morgen. Hva pleier dere å kjøpe?

Capri sonne, potetgull og dip, oksekjøtt. Unngår kjøttdeigen, den smaker høgg :p :p
Kjøper også ost og cheddar, litt melk, før kjøpte vi kylling, men den har begynt å smake syntetisk og råttent så tør ikke mer :(

Ikke så mye :p godis, ikke sjokolade Fordi den smaker ikke godt. Kjøper ikke kjøtt i Sverige fordi det smaker dritt. Ellers blir det litt brus osv.
Litt snacks til lillegutt, smoothie poser osv. Er ikke så mye å tjene på å handle i Sverige lenger

Ikke så ofte jeg er der, kun når vi er i nærheten. Men handler melkefritt (større utvalg og billigere). Smoothie poser og div babysnacks, noe kjøtt og ellers om jeg ser noe jeg får lyst på. Ikke akkurat noe spennende eller spesielt fornuftig utenom det småen må ha.

Ost, bacon, falukorv, kjøttboller, snacks, caprisonne, brus og alt annet man har lyst på :')

Ikke så ofte jeg er der, kun når vi er i nærheten. Men handler melkefritt (større utvalg og billigere). Smoothie poser og div babysnacks, noe kjøtt og ellers om jeg ser noe jeg får lyst på. Ikke akkurat noe spennende eller spesielt fornuftig utenom det småen må ha.
Ost, bacon, falukorv, kjøttboller, snacks, caprisonne, brus og alt annet man har lyst på :')
Farlig det :p å kjøpe det man får lyst på!

Kaffe, brus, danskepølse

Vi kjøper mange kilo med Heinz ketchup [emoji23] Og store krydderglass [emoji5] Spiser ikke noe særlig kjøtt og aldri kylling så handler ikke det.

Vi tenkte oss en tur til Sverige vi også i morgen. Da kommer det til å bli kjøpt inn veldig mye kylling, en del milkshake fra Propud, sikkert noe bacon, en del ramløsa og ellers noe småplukk :) før vi ble gravide var det jo veldig greit å få med seg noe øl eller vin, men ikke denne gangen :)

Ver der i dag. Hehe. Ble sko på barna til 99 kr paret. Sko på meg og mannen. Bukse til meg. Måtte selvfølgelig innom gamestop å handle. Hehe. Men ellers er det godteri, brus, ostepølser, bacon, krydder, skinke. Trur det var alt i dag. Pleier egentlig bare å reise for turen sin del siden vi bor så nærme. Er noe kos med å spise på bufe og kjøpe litt småting til barna og oss selv.

Ver der i dag. Hehe. Ble sko på barna til 99 kr paret. Sko på meg og mannen. Bukse til meg. Måtte selvfølgelig innom gamestop å handle. Hehe. Men ellers er det godteri, brus, ostepølser, bacon, krydder, skinke. Trur det var alt i dag. Pleier egentlig bare å reise for turen sin del siden vi bor så nærme. Er noe kos med å spise på bufe og kjøpe litt småting til barna og oss selv.
Hvor hadde de så billige sko?

Vi tenkte oss en tur til Sverige vi også i morgen. Da kommer det til å bli kjøpt inn veldig mye kylling, en del milkshake fra Propud, sikkert noe bacon, en del ramløsa og ellers noe småplukk :) før vi ble gravide var det jo veldig greit å få med seg noe øl eller vin, men ikke denne gangen :)
Står utenfor Nordby senteret nå :p brukte kortere tid fra Bergen enn vi tenkte.

Kjøper snop og brus ;) bor i Rogaland, så ikke alt som tåler en lang kjøre tur .

Brus, godis og snus. Babyutsyr har vi og handlet mye.

Styrer unna alt kjøtt og fisk[emoji5]

Snus, alkohol, kjøttdeig, ulikt kjøtt, spicy cheez Doodles, brus, godteri og div

Kjøttdeig, kylling, pommes frites, frosne grønnsaker, ost, vaskepulver og skyllemiddel, dopapir, godis :)
Det er noen av tingene som vi erfarer at det lønner seg å handle i Sverige

`Alltid` kjøtt, Capri Sonne , diverse brus..

Back
Topp