Hva handler dere..

Ida_83

Gift med forumet
når dere er i Sverige??

Tenkte oss dit i morgen og trenger litt tips [:D][:D]

Tenker du babyting da? Eller sånn generellt?
Jeg elsker sånn Capri Sonne, og hamstrer bra med det når jeg er i sverige hvertfall[:D]

Tenkte generelt [:)]

Hva er Capri Sonne??

Det er no ala kuli og solrik og sånne ting.. Vet det hvertfall finnes 2 smaker, en med appelsin, og en med litt div frukt. Jeg foretrekker den med appelsin!

Ellers er det jo mange som kjøper kjøtt og diverse matvarer, men vi har ingen stor fryser, så jeg handler for det meste bare godis og brusbokser jeg! hehe[:)]

Multivitamin juice, kjøttdeig, smågodt, Capri Sonne, kylling. Hvertfall av mat[:D]
Om du skal bortover mot nordby og svinesund anbefaler jeg deg en tur på Happy BabyShop. Der er alt mye billigere enn andre steder om du tenker på babyting. Det ligger på Svinesund[;)]

God tur!

Tusen takk for tips[:)][:)]

Da blir det shopping [:D]

Vi bruker å handle litt brus, capri sonne, kjøtt.. (da mørbrand, flatbiff osv) generelt mat.. ellers godteri da... [:D]

Vi pleier å handle en del kg kjøttdeig, kjøttboller, svenske potetmos, ost, bacon, vaskepulver, kylling.
husk at svenske kursen er veldig lav nå, så er mye som lønner seg!

Dere får ha god tur[:)]

Kjøtt, mat og vaksemidler, var der forrige uka, da var det tilbud på nøytral, 4 pk for 100 svenske kroner, BILLIG!
Samme med skyllemiddel, så nå har vi vaskemidler for 1 år tenker jeg, he he:) Kjekt å ha.
Nå er jo kursen så bra, så det lønner seg med den meste i grunn.
Kjøpte litt babyting, men var ikke så mye å tjene på det, så ble ikke så mye.

God tur!

ORIGINAL: Vi gleder oss

var der forrige uka, da var det tilbud på nøytral, 4 pk for 100 svenske kroner, BILLIG!
Samme med skyllemiddel, så nå har vi vaskemidler for 1 år tenker jeg, he he:) Kjekt å ha.

Hihi, det har jeg hamstra[:D]

Back
Topp