hva handler dere på nett

endelig75

Glad i forumet
-og hva ville dere ikke handlet på nett? [8D]

hehe - bare sånn generelt mener jeg - alle kommentarer mottas med stor takk [:)]

det er vel ikke noe jeg ikke kunne handlet på nett tror jeg[8D] har handlet det meste... hvitevarer, scrappesaker, sko, klær, sminke og parfyme (som jeg da har sjekket ut på forhånd) interiørstæsj.. hmmm.. hva mer kan man shoppe?![8D] 

Handler alt for mye på nett[8D]
Klær, sko, kremr, parfymer, leker, bøker, vaskemidler.... U name it[:D]

Har nettopp hatt ett rush på ebay, venter endel pakker de neste ukene ja[&o][:D]

Scrappestæsj.. crocs

er lenge siden jeg har handlet på nett nå..

jeg handler barne- og babyutstyr på nett (klær, leker, etc), scrappesaker, musikk, filmer, fremkaller bilder, og teknologi - kamera, pc, harddisker, etc. Klær til meg selv synes jeg er vanskelig fordi størrelser er så forskjellig fra sted til sted, og møbler blir tungvint i forhold til frakt. Elsker å windows-shoppe da (noen som tok den?)

ORIGINAL: Actrine

Scrappestæsj.. crocs

er lenge siden jeg har handlet på nett nå..

som jeg skulle sagt det selv[:D]
Siste jeg kjøpte var et par lilla croclings til snuppa[:D]

Siste jeg handla var noen klær...

Ellers har jeg ikke så mange reservasjoner mot å handle på nett...man finner jo det meste der.

Jeg handler det meste på nettet, klær, sko, vogner, tlf, slankeprodukter. Hvitevarer har jeg ikk kjøpt på nettet enda.

haha - windows-shoppe - den likte jeg lenemor!! :D

Jeg likte den så godt selv at jeg nesten plinget på glasset mitt (nytt-på-nytt-style) når jeg skrev det

Jeg handler ikke så mye på nett, men har få betenkeligheter med det. Har kjøpt litt på finn.no også kjøper jeg de fleste klærne mine på nett og til bildefremkalling. Jeg kjøpte meg også tiara til bryllupet på nett.

Har handlet en del klær og litt sminke på nett. Ville ikke ha handlet brukt på finn tror jeg - er litt skeptisk til det.

ORIGINAL: Elimor

Har handlet en del klær og litt sminke på nett. Ville ikke ha handlet brukt på finn tror jeg - er litt skeptisk til det.

Har handlet flere ganger på Finn jeg, og aldri hatt problemer. Har kjøpt både brudekjole og bæresjal, og alt gikk som smurt. Har også solgt på Finn. Bruker betalingsgarantien, og det går helt fint

ORIGINAL: lenemor

Jeg likte den så godt selv at jeg nesten plinget på glasset mitt (nytt-på-nytt-style) når jeg skrev det

haha.. du er sååå utrolig bra!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: lenemor

haha.. du er sååå utrolig bra!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hahahaha..utrolig bra[:D]

Back
Topp