Hva handle på ebay?

Ms.ink

Forelsket i forumet
Hva kan man handle av babystæsj på ebay?
Tenker jo at smokker feks kanskje ikke er så hygieniske og man aner jo ikke hva de inneholder, og klær... Vel, jeg vet jo hvor elendig mye av klærne jeg selv har fått fra Asia har vært i kvalitet.

Baby feeder i silikon har jeg kjøpt på ebay til gutten min som er 2 nå.. Han likte den veldig godt når han var baby og kom godt med på sommeren når det var varmt og jeg kunne fryse hva som helst av frukt og smoothie i isbiter og putte oppi :) hadde termin i januar den gang også :) kommer nok til å investere i en slik denne gangen også :)

Baby feeder i silikon har jeg kjøpt på ebay til gutten min som er 2 nå.. Han likte den veldig godt når han var baby og kom godt med på sommeren når det var varmt og jeg kunne fryse hva som helst av frukt og smoothie i isbiter og putte oppi :) hadde termin i januar den gang også :) kommer nok til å investere i en slik denne gangen også :)
Hva er en babyfeeder? :p
Søkte opp på ebay men forsto ikke hva den skulle brukes til

Ingenting baby kan putte i munnen hvertfall. Ser for meg masse skadelige stoffer :p

Babyfeeder er gull verd for å lære de små konsistensen og smak på grønsaker/frukt (feks) uten fare for å sitte i halsen, også får de delta under fellesmåltidet uten at man hele tiden må hjelpe det.

Det er flere facebook-sider som tar for seg ulik handel på ebay. Midt i blinken for den som ønsker å vite om f. eks. kvalitet på produktene :-)

Back
Topp