Hva hadde ungene deres hett da?

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

Da tror jeg kanskje hun ville hett Emilian, Milian, Elias eller Benjamin [:)] Vanskelig nå altså! Hehe

Leah. Så hvis vi skal ha jente en gang. Har jeg navn

Her hadde det nok blitt ei Aurora [:)]  Eller, vet jo egentlig ikke, var ikke begynt å tenke så mye på navn før jeg fikk vite kjønnet, men hadde alltid likt Aurora veldig godt! Hadde nok ikke blitt det om jeg fikk ei jente i dag.

Oi...vi har bare klart å bli enige om 1 guttenavn, så hadde vi fått 3 sønner hadde de alle hett Sakarias.....[:D] Men hadde nok foreslått Bastian, Ulrik, Oliver..

Andrea ville det blitt da.. Vil ikke ha det nå lenger,..

eldste skulle hete Rebekka om han ble jente.

Men mellomste tror jeg ikke vi hadde noen tanker før han ble født. Ikke som jeg husker i alle fall.

Minste skulle hete Thea om han ble jente, men jeg "trakk" meg en stund før fødselen. Jeg ble veldig opphengt i at h*n ikke skulle hete Thea, selv om jeg visste at det ble gutt...[8D] (mannen visste det ikke) Jeg drev og maste og maste om det støtt. Forstår ikke hva jeg stresset etter egentlig.
Hadde minste blitt jente, og jeg hadde fått bestemme, hadde det blitt Nikoline[:D]

han hadde het linea[:)]

Hadde det kommet ut ei jente, hadde vi bare slengt en A på slutten av navnet, og fått en Erika [8D][:)] Vi visste det ble gutt, og navnet Erik var klart allerede fra rundt uke 20

Hadde hun eldste vært gutt skulle hun hete Nicklas
Hun minste hadde vi ingen gutte navn til
Gutten i magen skal hete Nicklas[:D]

Hvis David var jente hadde han hett Isabel..

Og hvis vi noengang får ei jente skal hun hete det. Liker også Nora veldig godt, så kanskje Nora Isabel[;)]

Om vi får en gutt til vil jeg at han skal oppkalles etter bestefaren min som døde i oktober. Han het William...

med første ante vi ikke kjønnet og hadde kun jentenavn klart ved fødsel og puuh det var en jente..
andre slet vi med guttenavn, men da viste vi etter uke 20 at det var jente..
tredjemann fikk ikke navn før 6 uker etter fødel, guttenavn fryktelig vanskelig.. men hvis han var jente hadde han fått navnet Mia..

oda hadde hett odin
vilja hadde mest sansynlig hett vetle
amanda var gutt helt til ho kom ut, så til ho sto det mellom varg og imre.

Vegar

Bjørk og Oda

Eller

Severin og August

Med Marcus tenkte vi på Ayla, og med Adrian tenkte vi på Sandra.

Dersom eldstemann var jente ville han hett Linnea. Sidan eg syns det navnet er fryktelig fjollete og oppbrukt no er eg glad det blei ein gutt [8D][:D]
Jenta hadde nok hett Eirik om ho var ein gutt.

Back
Topp