Hva hadde ungene deres hett da?

Aksel hadde hett Ann Kristin eller Johanne/Johanna.

jeg hadde ville brukt Samuel, men ikke gubben, så hadden nok ikke blitt det...
ellers så tenkte vi på blant annet Mir.. resten står i babyboka hennes, men kommer ikke på de andre nå og har ikke boka i nærheten.. vi ble aldri enige om guttenavn, så vet ikke helt sikkert hva vi ville endt opp med... kunne blitt noe helt annet [:)]

Ganske sikker på at hvis Dennis var jente hadde d blitt Lotte! Men hvis vi får jente engang er jeg usikker om d blir d da! Har fått et par andre favoritter nå...

har to gutter...
hadde det vært jenter hadde de nok hett: Emilie,Amalie eller Ida litt usikker

Første: Isak
Andre: Sondre

Førstefødte skulle mest sannsynlig hett Amelie om det hadde blitt ei jente, men vi fikk en Alexander.
Sistemann skulle mest sannsynlig hett Johanna om det hadde blitt ei jente, men da fikk vi en Jonathan.

I ettertid har vi lagt merke til at de hadde fått samme forbokstav uansett kjønn, noe vi aldri tenkte på der og da.. Artig å se, egentlig! [:D]

Stella, Sienna, Mathea eller Sofie. [:)]

første gutten min skulle hett Ada Eline om det ble jente.
andre gutten skulle hett Thea Eline om det ble jente.
hadde selvsagt ikke valgt Eline på begge om begge var jenter da [8D]

Benjamin

Ville nok blitt Kine Emilie..Men ble gutt da så [:D]

JACK VIKING

Torbjørn eller Martin nå sist...

Hvis Liam hadde blitt jente skulle det bli Amy[:)]

ORIGINAL: Lolodi

Har ingen anelse. Godt det ble gutt, ellers hadde hun nok fremdeles vært navnløs [:D]

Samme her[:D] Har aldri blitt enige om jentenavn.

Hvis Zimile var gutt skulle hun hete Zacharias

Jeg ville egentlig ha Elliot eller Emrik på guttene. Men sambo avr ikke enig. Så ble Storm og Trym. Men fine navn det også da [:D]. Hadde de vært jenter hadde det blitt Savannah. 

Da hadde han hett Natalie.

Back
Topp