Hva hadde ungene deres hett da?

jenta vår heter Malina og om det hadde blitt en gutt, hadde han nok hete Milian[:)]

Synne [:)]

Førstevalget er fortsatt hemmelig ettersom det mest sannsynlig blir brukt om vi skulle få en gutt en gang, men omtrent på lik linje var Viljar[;)]

hadde hun hvert en gutt istedet så hadde det blitt Juul Theodor

Celine[;)]

Om anette hadde vert gutt sku hu het Maritn, og om TUva ble gutt sku hu hete Isak[:)]

Martine[:)]

har ikke navn klar for alle 5 jentan, men Viljar og Vetle ville blidd brukt..og mest sansynlig Ask

snakket ikke om noe jente navn med marcus men hadde en lang liste i hode som jeg likte godt da.

Småen i magen hadde nok fått navnet Camilia eller Camilie om det var en jente.

ORIGINAL: bebbimagan!

Martine[:)]

Tobias hadde og hetta Martine viss han hadde vært jenta [:)]

Jeg "visste"  ganske så sikkert at det var en gutt og en jente i magen, så fokuserte mest på det.

Men hadde det blitt
to gutter så var: Oscar og Victor   eller   Benjamin og Jonathan  alternativer.

to jenter: Adele Sofie og Sandra Anie

En av hvert:  Adele Sofie og Adrian Olai.

Men da lille tvillinggutt ble født tenkte vi ikke på Adrian Olai i det hele tatt. Da vi fikk vite at vi kom til å miste begge to  var det viktig for oss å gi de noe fra oss, så han fikk navnet Iver, etter papapens mellomnavn Ivar.  Tvillingjenta skulle da hete Anette, for det er mitt mellomnavn.  Men hun klarte seg jo, og i uke 24-25 turte jeg endelig å beg å kalle henne for Adele Sofie igjen. :)

Kristoffer[:D] Det har vært favoritt guttenavnet mitt fra jeg var liten..Men har bare jenter så har ikke fått brukt det[:D]

Aner ikke hva Ida hadde hett om hun var gutt... De heteste kandidatene var Arn (som jeg var veldig usikker på) og Adam (som Stian nektet)[&:] Vet ikke hva vi skal gjøre om vi får en gutt en gang...

Hun hadde hett Tobias[:)]

Johan hadde nok hett Pauline muligens Karen om han va jente,etter min farmor, om æ hadd fått me mæ sambo på det[8D]

Elias hadde hett Mathea[:)]

Oliver skulle hete Amalie

Hvis Sofie hadde vært gutt hadde vi nok valgt Vetle, Herman eller Sebastian

Back
Topp