Hva hadde ungene deres hett da?

*Meya*

Forumet er livet
....om de var av det motsatte kjønn?

Malika hadde hett Mustafa, tror jeg, men ikke helt sikker siden søskenbarnet som ble født bare noen uker før, heter det... Så hadde nok blitt Malik da istedet, tror jeg. AbdulMalik da, men bruke bare Malik. Sofiane hadde hett Fatima, tror jeg. I alle fall er det det jeg ville hatt som navn. Khadija vet jeg ikke helt. Tror vi hadde landet på Mohammed, men kan hende det hadde blitt Musaab eller Ayman om mannen fikk bestemme. Jeg tenkte litt på Imran også...

Hun hadde het Even om hun ble gutt.. [:)]

Benjamin hadde blitt en Izabella visst han var en jente![:D]

Begge mine hadde hett Anna Kristine[8D]

Vi hadde bare guttenavnet klart,siden vi visste det var gutt..

om julia hadde blitt gutt tror jeg hun hadde hett kasper for var det vi tenkte på som guttenavn.
tomine som er minst hadde hett simon om hun hadde vært gutt[:)]

Haily Amalie hadde het Philip Nathaniel
Mens Noah Lisander hadde het Mie Elisabeth

Ine Marie tror jeg hadde blitt en Marius! [:)]

dersom de hadde vært to jenter hadde de hett Celia og Hedvig (eller konstanse... vi ble aldri helt enig [8|])

Selina [:D]

Mia: Willian
Sandra: Sondre

Hvis det hadde blitt gutt hadde det stått mellom Sander eller Sebastian.

Snorre hadde hett Ingeborg. Silje og Selma fikk vi bekreftet kjønnet på to og tre ganger, så der hadde vi ingen gutte-alternativer

Linus hadde nok blitt hetene Helena dersom han hadde vært ei jente

Thea hadde blitt hetene Eugene Mathias (kun brukt Mathias da) om ho hadde blitt en gutt.. De andre barna vet jeg ikke..

Marcus hadde blitt en Madelen [:D]

Fikk vite kjønn 100% sikkert i uke 18-19... så aldri hatt noe annet navn klart. Og gubben er så vanskelig. Jeg ville nok ha hatt Storm om jeg fikk velge... over hans døde lik var hans kommentar [8D]

Kanskje Miriam eller Kamilla - nei jeg vet ikke helt.

Back
Topp