Hva hadde du til middag i dag?

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
For å få inspo :)

Vi hadde taco..

skulle egentlig ha fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter.. potetene og gulrøttene kokte da det gikk opp for meg at vi ikke hadde karry[emoji30] så vi tar heller fiskebollene i morgen [emoji16][emoji28]
 
"Helsprø form"

(Mexicansk gryte i ildfast form, nachochips trykket ned i over alt, raspet ost over/mellom, og inn i ovnen til osten er gyllen)
 
Kylling chop sui (vet ikke hvordan det skrives[emoji23]). Orker ikke lage mat selv. Da har jeg ikke lyst på det når det er ferdig
 
Vi har ikke hatt middag enda, jobber seint i dag. Blir salt torsk etterpå :)
 
Kyllingfilet med kremet kyllingsaus, fullkornspasta og grønnsaker [emoji39]
 
Her ble det "gravidmiddag" - grandis [emoji85] Spiser aldri det, men det var alt jeg ville ha i dag. Som sist graviditet klarer jeg bare tanken på salt mat eller frukt..
 
Grillmat hos mor [emoji14] ble veldig usikker på den ene sommerkotteletten som så litt smårosa ut, så måtte si jeg var mett for å unngå å si jeg er preggo : p gikk et glass Pepsi max med en gang jeg kom og drakk det men klarte å unngå påfyll. Og nå prøvde hun seg på kaffe og mer brus [emoji85] bra jeg ikke er her hver dag [emoji14]
 
Kjøttdeig og spagetti [emoji6] mini spiser så og si ingen ting, så vi prøver alt av "enkle" middager for å se om han vil smake på noe annet enn tørre brødskiver
 
Laksetaco på meg! Føler mest for frukt! :woot: Heldigvis kjenner eg ikke noe til kvalmen! Men går rundt og er sulten, men vil ikke ha noe... o_O
 
Back
Topp