Hva hadde du tenkt?

en på jobb(jobber i annet firma nå..) ringte og egenmeldte seg fordi han hadde gipsa arm(og det går helt fint på jobben vår)..
så stakk han på fylla, på åpnningen av en ny pub i byen.. han hadde vel ikke helt regna med å komme  på forsida av avisa neste dag[8D][8D] (løfta opp av de andre fulle kompisene..)

Hmmm vet ikke helt jeg.
Jeg personlig holder meg hjemme hvis jeg ringer å sier jeg er syk. Men må man på butikken så må man!
Men er jo litt annerledes å gå på en matbutikk enn cafe da.

ORIGINAL: Lillingen x2

Jeg syns om man ikke er på jobb en dag holder man seg hjemme!
Er jo såklart noe annet om man er aktiv sykemeldt/sykemeldt.

Vet ikke.. hvis jeg har menssmerter f.eks, så klarer jeg ikke å gjøre en dritt de første timene.. (kanskje snakk om 4-5 timer), så går det over..  Men om hun hadde sagt at hun lå med influensa, så hadde jeg vel tenkt mitt ja..[8D]

ORIGINAL: **Flying Snowflake**

jeg hadde nok tenkt : BUSTED!!!

men man kan jo bli frisk utover dagen også da,men er man hjemme fra jobb så synes jeg ikke man kan dra på kafe heller..

enig!

mange usynlige grunner til at personen er syk, så tenker ikke så mye over det. sladrer iallefall ikke til andre på jobben hvis jeg hadde sett personen ute

ORIGINAL: **Flying Snowflake**

jeg hadde nok tenkt : BUSTED!!!

men man kan jo bli frisk utover dagen også da,men er man hjemme fra jobb så synes jeg ikke man kan dra på kafe heller..

Back
Topp