Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Febbis
Så folk som er syke kan ikke gå på butikken???
Blir sett på på samme måten jeg, er sykmeldt og da kan jeg visst ikke gå utenfor døren min, jeg skal faktisk sulte....
Eller de som er borte en dag, formen kan jo ha blitt bedre iløpet av dagen?
ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT
jeg hadde nok tenkt lenger enn nesa...
ta ett eksempel da,som faktisk er mitt personlige;
jeg har angst\depresjoner(går veeeldig opp og ned,så folk kan ikke se det på meg)
men dette valgte jeg å være åpen om til skjefen min,som igjen skulle ta det opp med kollegaene mine..
nettopp på grunn av dette,at selv om jeg kanskje ikke er på jobb en dag pga det(noe som jeg ikke tror har skjedd enda faktisk,siden jeg ikke jobber fullt) så kan man ikke bure seg inne i mitt tilfelle forde..derfor ville jeg at folk skulle være oppmerksomme på hva det dereier seg om,tilfelle de f.eks ser meg på kafe da[;)]
ORIGINAL: **Flying Snowflake**
jeg hadde nok tenkt : BUSTED!!!
men man kan jo bli frisk utover dagen også da,men er man hjemme fra jobb så synes jeg ikke man kan dra på kafe heller..
ORIGINAL: Kranglefanten[:D][:D][:D]
"Jasså, mannesjuken ute å går..." [8D]
ORIGINAL: AB
Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt. Jeg har selv migrene og kan ligge rett ut en hel dag, men så kan jeg bli bedre utover kvelden.
men man kan jo bli frisk utover dagen også da,men er man hjemme fra jobb så synes jeg ikke man kan dra på kafe heller..