Hva hadde du gjort??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Igår var vi på legevakten med jenta vår...hun hadde 39.1 i feber og stygg hoste..kom hjem da hadde feberen sunket til 38.7 (fikk ikke stikkepille) Sov hele natten og har ikke feber idag,men hoster en del[&:]

Foreldrene mine skulle egentlig ha henne idag,jeg skulle ut og sambo skulle jobbe i kjelleren[:)]

Hadde du latt barnet ditt sove borte eller blitt hjemme??[:D]

ORIGINAL: AB

Jeg hadde latt henne sove borte[:)]

Glemte å si at hun hadde en virus infeksjon[:)]

Hvis det er greit for foreldrene dine så kan hun vel bare sove der[:)] Og så kan vel samboern din hente henne hvis det skulle være noe[:)]

Jeg hadde fortalt situasjonen og hørt hva de mente [:)]
Når det gjelder mine foreldre tror jeg det hadde gått kjempe fint [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Det er ikke noe problem for dem å ha henne...nei får se det an litt utover dagen[:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Det er ikke noe problem for dem å ha henne...nei får se det an litt utover dagen[:)]

Det går jo ann [:D] Håper snuppa deres holder seg frisk, så får dere kose dere masse i kveld [:D]

Ville nok sett det litt ann kansje..
Men vis du føler at ho vil føle sæ like trygg hos besteforeldrene som hjemme når hun er syk og besteforeldrene vil ha ho i dag så tru jeg nok jeg hadde gått for det[;)] barna blir somregel ikke fortere frisk om man sitter hjemme med dem, å besteforeldrene duller sikkert så for ho at ho komme til å stooor kose sæ[:D]

Vet ikke om jeg har stemmerett da, men svarte likevel[8D]

Hadde latt dem ha ho jeg..
Så lenge det er greit for dem, og du føler det er greit så.. =)

Hun er nok trygg og har det bra hos besteforeldra, kanskje det bare er godt for henne med litt mormor og morfar-kos![:D] Og siden din mann er edru og hjemme kan jo han hente henne dersom det skulle være krise!

Back
Topp