Hva hadde du gjort?

Tusen takk for svar folkens, dere gjør det litt lettere for meg [:)]

ORIGINAL: *mumfie*

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: *mumfie*

ORIGINAL: Kal-El

Still kravet du. Evt. også begynn med båndopptaker/diktafon og informer han om at heretter tar du opp samtalene dere i mellom hvis han fortsetter å være ufin/slenge dritt mot deg.

Hvorfor være redd for at det skal bli et helvete når du allerede befinner deg i ett?

Nei, si det, kanskje fordi han alltid har hatt overtaket? Vet ikke, tror nok jeg kommer til å snakke med advokaten i morgen, å høre hva hun sier....

Her er min ville gjetning: Han har alltid hatt overtaket av den enkle grunn at du har latt han. Frekt av han å få deg til å faktisk tro at du ikke har krav på noen ting. Å gå hjemme med barn er 10 x så hard jobb både mentalt og fysisk enn en hvilken som helst annen jobb, og hvis de i tillegg ikke har vært i barnehage fordi du har vært hjemme med dem hele tiden, så skylder han deg månedslønn som tilsvarer 2480,- per barn per måned i alle deres leveår. Det tilsvarer 90.000 NOK for 3 barn per år. (30.000 per barn per år).

Ja, sånn blir dedt når jeg ble sammen med han når jeg var 16 og han 30 [8|]

Mentakk for tips og råd, skal ta en prat med han og advokaten, om jeg ikke bare tar å sender kravet uten å si noe til han!

Glemte jeg å si. I tillegg til at du har krav på lønn (hvis barna ikke har vært i barnehage), så har du også krav på kompensasjon for tapt arbeiddsinntekt i de årene dere har vært sammen hvor du ikke har jobbet hvis dette har vært en avgjørelse dere sammen (eller hvis bare han har tatt avgjørelsen) har gjort pga. forholdet. (Dvs. hvis du kan resonnere frem at du hadde jobbet hvis du hadde vært enslig i den samme tidsperioden).

I beste fall da har du krav på langt mer enn 300.000.

Back
Topp