hva hadde du gjort?

AKA demisk

Elsker forumet
Jeg studerer og skal i praksis i 12 uker etter jul på hjemplassen min..
Men får ikke bestemt meg om jeg skal bli boende der eller flytte tilbake til studiestedet etter at praksisen er over.... går siste året nå, så etter praksisen så er det ikke undervisning, bare bachelor-skriving.

På hjemplassen min har jeg vennene mine og familien min, og det er der jeg vil bosette meg etter at jeg er ferdig med studiene. Men mini har ingen barnehageplass.

På studiestedet har mini barnehagen "sin", han stortrives[:D] og jeg er veldig fornøyd med den. Jeg er også flinkere til å sitte på skolen for å jobbe når mini er i barnehagen.

Men veit ikke hva jeg skal gjøre... hva ville du ha gjort?[&:]

Vet faktisk ikke helt.

Er jo ei stund til januar da så han kan jo sikkert få plass om du ringer litt rundt å hører.
Om du har venner og familie der så vil sannsynligvis de også kunne stille opp slik at du får avlasting og tid til å skrive på oppgaven.

Jeg hadde blitt der jeg jobber best med utdannelsen min, og hvor mini har en barnehageplass han trives med[;)]
Et halvt år vil gå fort, og du vil helt sikkert få igjen for alt arbeidet du legger i utdannelsen din dette halve året[;)][:)]
Lykke til![:)]

Back
Topp