Hva hadde du gjort?

hissigproppen

Forumet er livet
En mor og en sønn krangler om en uvesentlig ting. Sønnen er 17 år og sta som bare det på at han ikke har gjort noe galt (men han har ikke hørt etter en beskjed han har fått, og det er kun en liten bagatell).

Så uten forvarsel klapper moren til han i ansiktet, og da han spør hvorfor så skjer det igjen...

Jeg kjenner jeg blir helt kvalm av oppførselen.

Jeg synes aldri det er god npk grunn til å slå et barn, og jeg synes sønnen hørtes oppesen ut. Er ikke på lag med noen av dem.. Men dette var jo litt lite bakgrunnshistorie da[:)]

Jeg har punshet bror mi i ansiket fordi han sa "hold kjeft" til meg.... [X(]

tenker nok han gutten har opptrådt provoserende for mora og derfor skjedde det? Er ikke en unnskyldning for å slå, men om man trkker på riktige knapper vet jeg at man til tider kan ta en steg som man vanligvis IKKE pleier å ta.

ORIGINAL: Bitzyh

tenker nok han gutten har opptrådt provoserende for mora og derfor skjedde det? Er ikke en unnskyldning for å slå, men om man trkker på riktige knapper vet jeg at man til tider kan ta en steg som man vanligvis IKKE pleier å ta.

Er du en hissigpropp du også? [8D]

Sant nok, men dog...
Jeg føler det liksom  er en mors oppgave å ikke aktivere de knappene da, uansett hvor drittunge en sønn er liksom.

Det er ikke ok å slå noen. Ikke sitt barn, og ikke andre mennesker. Det handler om respekt.

Er ikke noe for å slå i ansiktet for det er ikke noe som kan få meg til å klikke mer enn når noen gjør det på meg, men hva sa denne 17 år gamle gutten før moren klapset til han? Hun slo vel ikke "helt uten grunn"? Tror nok at hadde haeg hatt en sønn på 17 og han f.eks kalte meg noe veldig stygt hore etc. ja så hadde jeg gitt han en smekk over kjeften! Mamma har klapset til meg en gang, men den fortjente jeg, jeg klapset til henne først!

[&:]oi, vet ikke hva jeg hadde foretatt meg jeg...

ORIGINAL: *LiseT*

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

En mor og en sønn krangler om en uvesentlig ting. Sønnen er 17 år og sta som bare det på at han ikke har gjort noe galt (men han har ikke hørt etter en beskjed han har fått, og det er kun en liten bagatell).

Så uten forvarsel klapper moren til han i ansiktet, og da han spør hvorfor så skjer det igjen...

Jeg kjenner jeg blir helt kvalm av oppførselen.

Maktsyk jævla drittkjærring!!!!

Jeg skjønner at hun ble provosert, men det er jo såååå feil måte å gjøre det på. Og 2 ganger [:-]

Skal aldri gjøre det med jenta mi hvert fall.

Sant nok, men dog...
Jeg føler det liksom  er en mors oppgave å ikke aktivere de knappene da, uansett hvor drittunge en sønn er liksom.
ja[&o][&o] Er det noe jeg ikke takler er når brødrene mine sier hold kjeft til meg...[X(]

Det er jo en mors oppgave å ikke aktivere de knappene, men om det er knapper som blir testet ut til grensa alt for ofte...?(bare lurer)

Skal gjerne innrømme at jeg noen ganger har tenkt at "DEN" ungen hadde trengt en mors kalde hånd.[&o]

Blir for meg en helt gal måte å reagere på, uansett oppførsel/svar fra hennes sønns side.
Men, har de ellers et godt forhold, tåler det nok dette.

Sant nok, men dog...
ja[&o][&o] Er det noe jeg ikke takler er når brødrene mine sier hold kjeft til meg...[X(]

Det er jo en mors oppgave å ikke aktivere de knappene, men om det er knapper som blir testet ut til grensa alt for ofte...?(bare lurer)

Skal gjerne innrømme at jeg noen ganger har tenkt at "DEN" ungen hadde trengt en mors kalde hånd.[&o]

Han har visst tøyet grensene en del ganger ja, og derretter lukket ørene for irettesettelser. Litt typisk den alderen da,

Sikkert mange som har tenkt som deg, men forskjellen ligger i handlingen [;)]

ORIGINAL: sitronsøt

Det er ikke ok å slå noen. Ikke sitt barn, og ikke andre mennesker. Det handler om respekt.
[hr]sign

Uhørt oppførsel, men hadde vel ikke gjort noe.

Back
Topp