Hva hadde du gjort?

VåriNusse

Glad i forumet
Du kommer ut av huset ditt en morgen. Inni hagen din har noen slengt fra seg et par store og blytunge søppelsekker med rester fra mur og oppussing. Vedkommende har faktisk spasert inn en port og ned en trapp for å plassere dette i din hage.

Du mistenker naboen, som har gjort noe lignende tidligere (hos noen lenger nede i veien). Men du kan ikke være sikker. Hva gjør du?

[:@]

Bært de over til vedkomne igjen.... men litt teit siden du ikke er sikker da[8|]
Jeg gjorde det med nabon her, så han kasta poser i vår dunk, slang de over på trappa han igjen[>:] pokkers idioter[:@]

sære folk[&:][&:] [&:]vrient siden man ikke vet garantert hvem..

ORIGINAL: * supermamma*

sære folk[&:][&:] [&:]vrient siden man ikke vet garantert hvem..

enig! fy så frekt[&:] kanskje du kan gå bort til naboen å spør pent om det er dem? Og hvis det er det, kan du si klart og tydelig fra at slik gjør man ikke! mn litt skummelt da[8|]

Hva er det for en ting å gjøre? Jeg hadde ringt på hos naboene og tatt en liten prat med de.

nei du kan nok regne med at når han først har vært rasshøl nok til å slenge sekken på plenen din kommer han ikke til å få anfall av dårlig samvittighet og tilstå at det var han...

[hr]sign

Setter det et annet sted,ut ved veikanten eller noe,og så tror jeg at jeg hadde spurt noen naboer som de hadde sett noe[:)]

jeg ville tatt det med et påklistra smil og ringt på hos naboen med sekkene og sagt at jeg trodde kanskje noen pøbelunger hadde vært og knabba søppelsekkene og dumpa de i hagen min og at jeg spurte de siden jeg hadde sett at de hadde pusset opp/ at sekkene sto på trappa deres/ et eller annet....
og håpet at han skjønte at jeg visste og at han ble FLAAAAU!

ORIGINAL: dumidalia

jeg ville tatt det med et påklistra smil og ringt på hos naboen med sekkene og sagt at jeg trodde kanskje noen pøbelunger hadde vært og knabba søppelsekkene og dumpa de i hagen min og at jeg spurte de siden jeg hadde sett at de hadde pusset opp/ at sekkene sto på trappa deres/ et eller annet....

ORIGINAL: dumidalia

God idè! He,he [;)]

Back
Topp