Hva hadde du gjort...

*Christy*

Elsker forumet
...om du var alene en kveld og det plutselig hadde ringt på døren. Du kikker gjennom vinduet eller kikkehullet og ser en fremmed person utenfor...
Hadde du åpnet?
Hva om personen så skadet ut? Hadde du åpnet da?

hehe ja:) hadde han prøvd seg på noe hadde bikkja tatt han så hadde jeg satt meg på han å ringt politiet hehe

Eller om du feks var ute å gikk tur eller kjørte bil om kvelden. Og så ser du plutselig en person ligge i veien.. Hadde du stoppet?

ja vist jeg hadde hatt bikkja med så pluss stanga te jekken ligger på sia a setet av en eller anna grunn[:D]

[:o][>:]vist eg ikkje var åleine i bilen eller gjekk åleine så kansje.. men er så redd att eg hadde aldri gjort det om eg var åleine nei

jeg hadde åpnet vinduet på andre etg. og spurt hvem og hva det var...

tror ikke jeg hadde tørt å åpne døra... skummelt[&:] man vet aldri

Hadde sikkert tatt noe tungt i hånden først. Men hadde alrdi stopper bilen eller åpnet døra med A i bilen eller huset. 

nei det hadde jeg nok ikke gjort!![&:]

men hadde vi hatt voffsen vår ennå,så hadde jeg det!
ingen hadde turd å gjøre noe med en 40kg hann bokser..!!

Døra: Jo hadde nok åpnet, med kniven i baklomma![&:]
Veien: Oh no! Det hadde jeg aldri turt[8|]

Jeg hadde ikke åpnet døra, hadde åpnet kjøkkenvinduet og spurt hva de ville. Opplevede faktisk en gang når jeg bodde hjemme hos mine foreldre at det kom en full mann inn i huset vårt, han var helt gal og mannevond, men vi hadde schæfer da også så han kom seg ut i ei helsikes fart [:D][:D]

Etter det begynte vi alltid å låse døra og det gjør jeg fremdeles, men føler meg ganske trygg for vi har en hann schæfer som ikke vil ha inn hvem som helst  [;)]

Ang det med å kjøre bil så hadde jeg nok (synd å si det men...) sett personen litt ann [8|] Det kommer jo liksom litt ann på om det er ei dame på 90 eller...[:D][;)]

Jeg måtte bare inn å "redigere" litt her for jeg syns jeg virket litt vel paranoid, jeg åpner jo døra hvis det ringer på selv om det er fremmede men ser alltid først i vinduet.....men hvis noen fremmede som var skadet sto utenfor så hadde jeg blitt litt skeptisk til å åpne ja....lurer jo litt på hvorfor de er skadet liksom [8|]

Back
Topp