Hva hadde du gjort?

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Hvist en soldat gikk igjennom Hagen din, med gevær!?
Så her er historien bak spørsmålet, må bare dele den med noen... Eg satt i stuen og nytte lunsj mens EM sov. Plutselig springer hunden fra gangen til døren og bjeffer, når eg så ser ut ser eg en bevæpnet mann som går gjennom Hagen min. Eg, som er oppspist i et land uten militær, var ikke sikker på om han var fra militæret. Eg var livredd, så eg ringte politiet... De kontaktet militæret og en mann fra militæret kom hjem til meg. Det var da en øvelse der noen soldater går fra ene enden av øyen til den andre, det er andre soldater som leter etter dem og de skal gå i utemarken (ikke Hagen til folk!). Militær mannen takket så for at eg ringte og han skulle si ifra at det å gå igjennom hager ikke var greit med mindre nødsituasjoner.
Selv om dette ble behandlet på veldig grei måte, sitter eg igjen med en rar dumhets følelse.
Så derfor lurer eg... Ka hadde du gjort?

Jeg hadde blitt livredd! Og gjort akkurat det samme som deg!
Lite gjennomtenkt av soldaten..

Skal kanskje ikke føle meg din da alikevel ::
Nei, det syns jeg ikke.. De burde holdt seg utenfor hagen eller gitt beskjed på forhånd. Man blir skeptisk til det meste med de nyhetene vi får servert hver dag :(

Nei, det syns jeg ikke.. De burde holdt seg utenfor hagen eller gitt beskjed på forhånd. Man blir skeptisk til det meste med de nyhetene vi får servert hver dag :(
Det er sant det. I følge han mannen som kom på døra da har militær lov å ferdes hvor de vil uten å gi beskjed, synes det var litt skummelt å tenke på. Eg var også nett komt hjem fra tur i "villmarken" (våres eiendom) og da springer hunden løs.. Ka hadde han gjort vist en hun (som ser ut som en rev) kom løpende mot han?
Sånn surrer tankene mine etter det her!

Det er sant det. I følge han mannen som kom på døra da har militær lov å ferdes hvor de vil uten å gi beskjed, synes det var litt skummelt å tenke på. Eg var også nett komt hjem fra tur i "villmarken" (våres eiendom) og da springer hunden løs.. Ka hadde han gjort vist en hun (som ser ut som en rev) kom løpende mot han?
Sånn surrer tankene mine etter det her!
Oj, har de? Det er litt rart syns jeg...
Ja, det kan du si!

Nå er hagen her så liten og tett innpå huset at han ikke hadde vært der med mindre han skulle inn til oss..

Hadde nok tatt ungen og gått opp i 2.etasje - vurdert å sku på alarmen hvis det virket truende

Nå er hagen her så liten og tett innpå huset at han ikke hadde vært der med mindre han skulle inn til oss..

Hadde nok tatt ungen og gått opp i 2.etasje - vurdert å sku på alarmen hvis det virket truende
Oj haha jeg hadde tatt ungen å gjemt meg å ringt politiet :o
Eg begynte jo med å stenge alle vindu og dører og stenge meg inne ved Siden av sprinkelsengen der vesla låg og sov

Back
Topp