Hva hadde du gjort?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Forestill deg følgende situasjon:

Du har ett stort ønske om å få flere barn, men din kjære ønsker virkelig ikke flere og står på sitt. Hva hadde du gjort i en slik situasjon? Bare funnet deg i det eller kanskje forlatt denne mannen for å finne deg en med samme drømmer og ønsker som deg?

Siden vi har barn sammen så hadde ikke det vært avgjørende for meg om han ikke ville hatt fler...

Hadde vi bare hatt ett barn, så måtte jeg nok seriøst vurdert å gå fra han.Har alltid hadd ett stort ønske om mange barn. Nå har vi to, og hvis han ikke vil ha flere nå hadde jeg ikke forlatt han.

Vi har straks 2 barn, så jeg forlater han ikke så lett nå:p men vi er allerede litt i diskusjon på det med barn da han plutselig vil stoppe nå mens jeg vil ha minst 4. Det kommer til å bli et problem etterhvert, men det må vi jo bare finne ut av:) først skal vi ta fatt på hverdagen som 2 barns foreldre!

Siden vi allerede har tre barn hadde det ikke hatt så mye å si. Viktigere for meg å ha en fungerende familie enn å ha en splittet familie på grunn av noe man kan unngå om ikke begge ønsker det.

Back
Topp