Hva hadde du gjort

Jeg har samme problem i dag, skal på helsestasjonen kl 14 og det er meldt -10 :( det er ca 10-12 min gåtur, om jeg tar bussen tipper jeg det blir like lenge pga avstand og evt ventetid. What to do?
Sjekk yr.no, hva er følt temperatur? Jeg hadde holdt meg hjemme, men det skrev jeg jo høyere opp da så :)
Her er det -13 idag, men føles -18 :o :o :o
image.jpg

Vi har emmaljunga og mormoren tok med frøkna på tur i romjula. Når de kom tilbake stakk jeg hånda inn i vogna og kjente at lufta var ganske kald der inne. Hun var god og varm, men lufta var fortsatt kald. Om jeg ikke var hønemor før så er jeg det i hvert fall nåo_O
Ja, og det er jo vind og luftfuktighet som avgjør, og fuktigheten vil jo alltid komme inn uansett hvor lun bagen er

Sjekk yr.no, hva er følt temperatur? Jeg hadde holdt meg hjemme, men det skrev jeg jo høyere opp da så :)
Her er det -13 idag, men føles -18 :o :o :o
Vis vedlegget 154573

Får ikke opp følt temperatur på mobil, og orker ikke stå opp ennå! :p Tror jeg ringer helsestasjonen når de åpner og hører hva de synes.

De hadde en anbefaling på å ikke gå ute mer enn en halvtime, og pakke godt inn. Foreløpig tenker jeg at vi drar, men plutselig ombestemmer jeg meg i løpet av dagen :p

De hadde en anbefaling på å ikke gå ute mer enn en halvtime, og pakke godt inn. Foreløpig tenker jeg at vi drar, men plutselig ombestemmer jeg meg i løpet av dagen :p
Her er det minus 10 i dag, følt temperatur er minus 14. I går (også -10) tok jeg bilen, men det ble så mye opp og ned i vognen for småen så jeg tror det ville vært bedre å trille dit vi skulle. Da hadde han hatt det varmere nedi vognen der. I dag skal jeg på kontroll hos legen, 15 min å gå hjemmefra. Jeg tror jeg triller bort i dag, evt hopper på bussen... Ugreit med kaldt vær altså. Gleder meg til vårværet, jeg ;)

Følt temperatur -14, og etter litt googling om saken ombestemte jeg meg. Vi blir hjemme i dag og satser på mildere vær til uka.

Her var d -25 idag tidlig. Meldt -33 til helga og rundt 28 neste uke. Jeg har time på helsestasjonen torsdag neste uke, håper det roer seg eller så utsetter vi også. :p

Vi sto opp til -13,5 men "bare" -11 nå. Vi blir hjemme, mannen går litt før fra jobb for å hente lillegutt i bhg. De holder seg inne i bhg ved over 10 minus, da sover de inne også :)
Håper på mildere vær snart!!

Kjedelig dilemma det der ja.
Jeg ville også avbestilt om jeg ikke hadde andre muligheter.
Har jeg heldigvis bil så jeg kommer omtrent til døra alle plasser:)

Vi avlyste time på hs i dag ved -11. Har ikke bil, og ville helst unngå å ta lille ut i så kaldt vær!

Back
Topp