Hva hadde du gjort

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Time på helsestasjonen idag rundt 10-11, føles -14 ute. Men har allerede utsatt timen fra 23.12 til nå... må levere eldste i bhg idag, men det er bare 5 min å gå. Til tog etc tar det 10 min å gå. Vogna er Emmaljunga og jeg tar på stormtrekk, dvs luften inni bagen er stillestående. Meldte grader er -8/-10, men følte grader er altså -14. Over anbefalt grense, med mindre jeg kan stole på at bagen er lun nok og holder mye av den kalde lufta ute? Hva hadde du gjort; avbestilt timen eller dratt?

Kjørt bil til helsestasjonen eller tatt taxi til toget hadde nok jeg gjort.:)

Hun hylte hele vegen fra hjemme - til bhg, vet ikke om det var pga kulda, men følte meg ikke komfortabel.. Stresset som en gal for å komme meg til bhg, hønemor var livredd for kulda :p !!! Så ringer nok og flytter til neste uke...

Hun hylte hele vegen fra hjemme - til bhg, vet ikke om det var pga kulda, men følte meg ikke komfortabel.. Stresset som en gal for å komme meg til bhg, hønemor var livredd for kulda :p !!! Så ringer nok og flytter til neste uke...

Da er vi to hønemødre :P for jeg flyttet på timen min på hs idag!

Hehe du er ikke alene :)

Hehe du er ikke alene :)
Nei, godt er det :) ! Får håpe det var det med kulde denne uken her :p kan godt være snø, bare ikke bitende kulde.
Er meldt følt -19 her mot slutten av uka, da får jeg ikke levert i bhg! :o

Jeg har samme dilemma selv. Skal på helsestasjonen i dag, og det er nesten ti minus ute. Yr melder ni minusgrader. Jeg var så innstilt på å trille tur til helsestasjonen, men nå vurderer jeg å ta bilen i stedet. Vil jo ikke gjøre noe som kan skade småen.

Jeg har samme dilemma selv. Skal på helsestasjonen i dag, og det er nesten ti minus ute. Yr melder ni minusgrader. Jeg var så innstilt på å trille tur til helsestasjonen, men nå vurderer jeg å ta bilen i stedet. Vil jo ikke gjøre noe som kan skade småen.
Ja, hvis du trykker på tallet på yr.no (altså temperaturen), viser den hva gradene føles som. Her viser yr.no at det er -10 her, men at det føles som -17!

Hadde klart tatt bilen da ja :)

Samme her! Følt temperatur på 15 minus :/ får ta bilen, skal på barselgruppe og lyst til å få med oss det :)

Følt temperatur blir vel for oss som triller pga vind osv? I gode vognbagger er det vel lunt?

Følt temperatur blir vel for oss som triller pga vind osv? I gode vognbagger er det vel lunt?

Vi har emmaljunga og mormoren tok med frøkna på tur i romjula. Når de kom tilbake stakk jeg hånda inn i vogna og kjente at lufta var ganske kald der inne. Hun var god og varm, men lufta var fortsatt kald. Om jeg ikke var hønemor før så er jeg det i hvert fall nåo_O

Jeg har samme problem i dag, skal på helsestasjonen kl 14 og det er meldt -10 :( det er ca 10-12 min gåtur, om jeg tar bussen tipper jeg det blir like lenge pga avstand og evt ventetid. What to do?

Back
Topp