Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt i grenseland da, prøv om du kan å være litt forsiktig med helt store utskeielser?Hallo igjen søte damer.
Hadde 4,3 fastende som er normalt. Etter gugga og to timer hadde jeg 7, 3. Den skal være under syv, men hun ville ikke si noe siden stikk i fingern ikke var bra nok der. Kutter ut alt av sukker fra igår men er jo kjipt om det er s.s.d
Redigert: Etter å ha lest flere sider fra helse-nord og legesider, ser jeg at når det er svangerskapsdiabetes så er verdiene 7,8. Så med stikk i finger analysen da har jeg det ikke. Så får håpe blodprøve viser det samme
Hei! vil bare fortelle deg at jeg er i liknende situasjon. I mai så tok jeg glukosetesten, og etter 2 t ble blodsukkeret mitt målt til 7,4. Det jeg ble fortalt da var at jeg var i stadiet før sv.diabetes, noe de kalte glukoseintoleranse. Det har jeg holdt i sjakk hele veien ved å måle blodsukkeret mitt 2 ganger om dagen, samt passe på kosten. Jeg har ikke kuttet ut sukker helt, da målingene mine har vist at det ikke trengs. Jeg har heller ikke fått høyere blodsukker av å spise karbohydrater. Mitt tips er å generelt spise ren mat, men om du har såkalte cravings er ikke det umulig, en dessert rett etter middag feks er bedre enn en sjokolade på tom mage.. Det som et bra er at legene har sunket grensen for hva som kalles sv.diabetes/glukoseintoleranse for nettopp å unngå at flere utvikler det jeg har fått jevnlig vekstkontroll og babyen i magen har en helt normal vekst! Poenget mitt er at ikke bli helt deppa, dette er ikke verdens undergang så lenge du er litt bevisst, trenger ikke være naziTakketakk. Jeg er fornøyd egentlig. Skal prøve alt jeg kan å holde meg unna sukker, selv om jeg er fysen som fy.
Er vel brusen som er verstingen, så idag har jeg bare drukket vann. Hehe.
Må tenke at det er ikke bare baby det er godt for, er jo bra for meg og.