Hva hadde du gjort...?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
.... om eksen til samboeren din flyttet inn i nærmeste nabohus...? [8|]

Hadde ikke kunnet gjort så mye med det tror jeg... [;)] 

bygget et HØYT gjerde rundt

nei huff det hadde vært en litt små kjip situasjon hvis ikke man hadde et godt forhold til henne da

Jeg hadde virkelig begynt å lure på hvorfor hun ville bo der? [8|]

Hvis man har barn sammen må jo det være veeeldig praktisk og flott for ungene! [:D]

ORIGINAL: 999

Jeg hadde virkelig begynt å lure på hvorfor hun ville bo der? [8|]

å herregud... JA!! [8|][8|] uff.... [&:][:(][:@]

ORIGINAL: Labambie

Hvis man har barn sammen må jo det være veeeldig praktisk og flott for ungene! [:D]

Sign. Ellers hadde jeg ikke tenkt mye over det egentlig.

Pr. dags dato, lurt på hvor i helvete hun fikk pengene fra [8D][8D]

Men sånn ellers, ikke brydd meg så mye. Han har vært sammen med meg i over 7 år, gift i 4 1/2 år og de var sammen i typ en måned eller noe [:D]

jeg er så sjalu at jeg hadde sikkert sagt til sambo at vi måtte flytte[:D]

ORIGINAL: Labambie

Helt enig, åsså hadde jeg ikke brydd meg fordi jeg vet han er glad i meg :)

ORIGINAL: *BalleFlass*

jeg er så sjalu at jeg hadde sikkert sagt til sambo at vi måtte flytte[:D]

[:D]

ORIGINAL: nussnøff

bygget et HØYT gjerde rundt

nei huff det hadde vært en litt små kjip situasjon hvis ikke man hadde et godt forhold til henne da

Kan nevne at i dette tilfelle har de ikke barn sammen, så ingen praktisk fordel for å si det sånn...

hmm...hadde nok vært verre om min eks flytta inn i nabohuset her....

Men her skilte naboen seg i fjor, og dama flytta rett inn et annet nabohus med ny mann før jul. Det ble IKKE godt mottatt for å si det sånn....

Eller la meg kanskje spørre, hva hadde du følt!? [:)] Er ikke så mye man får gjort som noen skriver her, (uten å flytte selv) men vil tro det er mange som hadde "følt" noe om eksen til samboeren/mannen skulle bli nærmeste nabo...?

Jeg hadde ikke likt det.. Hvorfor blitt naboer med oss, liksom? Av alt andre plasser hun kan flytte?? Men m jeg hadde gjort noe, tviler jeg på.. Men hadde følt med ubekvem iallefall...

Her ser det ut til å bli en realitet, eksen til sambo har blitt sammen med nærmeste nabo, sikkert bare tid om å gjøre ang innflytting..

Plager ikke meg eller sambo nevneverdig, men ser ikke akkurat for meg at vi ber de over til vår hage på kaffe i sommer [8D][;)]

DramaQueen og NkariOgSnuppa: Jeg finner det veldig trøstende å høre at dere hadde reagert på samme måte som jeg føler det... Har ikke klikket enda, men har et "frø" i øret (akupunktur) som skal virke nedstressende og beroligende, så der er kanskje grunnen [;)][:D] for jeg er virkelig ute og kjører når det gjelder følelser ovenfor samboers ekser!! [8|] osså som nabo da!!! Det hadde ikke falt meg inn å bodd i nabohuset til eksen min liksom![>:]

Back
Topp