>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
SignererRingt politiet.
Om jeg hadde gått bort selv kommer an på flere faktorer. Ville sannsynligvis sendt mannen om han var hjemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererRingt politiet.
Om jeg hadde gått bort selv kommer an på flere faktorer. Ville sannsynligvis sendt mannen om han var hjemme.
Ringt politiet
Hvis jeg kjente de hadde jeg gått bort. Hvis ikke så hadde jeg ringt politiet
Ringt politiet, eventuelt gått bort dit om det hadde vært noen jeg kjente..
Ringt politiet! Har du hørt noe?
HuffDa!!Hørtes veldig ekkelt ut! Ville ringt politiet!
Ringt politiet!
Ringt politiet... Hva gjorde du?
Ringt politiet, så gått bort.
Jeg ville også ringt politiet.
Ringt politiet.
Ville ringt politiet. Kan aldri være for sikker.
Ringt politiet!
Hadde ringt politiet ja.
Politiet.
Signerer
Jeg hadde nok gått bort selv og så eventuelt ringt politiet etter å ha sett situasjonen an.
Ringt politiet, uten tvil!!
Gått bort og evt ringt politiet etterpå
Gått bort, også ringt politiet om dem ikke åpna eller åpna å gitt meg grunn til å ringe politiet.
Jada, dem kan ha fått en fæl nyhet. Eller så kanskje det skjedde noe helt grusomt, også var det ingen som turte å blande seg ved å ringe politiet.
Se innlegg over. Hva tenker dere da?Skjedde dette der du bor? Eller lurte du generelt?
Tenker at det er en sjanse jeg er villig til å ta. HVA OM det er noe alvorlig som foregår. Noen som blir angrepet, banket, voldtatt eller lignende. Better safe then sorry tenker jeg.Se innlegg over. Hva tenker dere da?
Tenker også at det er en sjanse jeg hadde vært villig til å ta. Flott at det kun var lek, men hva om det hadde vært alvorlig, og man ikke hadde ringt?Tenker at det er en sjanse jeg er villig til å ta. HVA OM det er noe alvorlig som foregår. Noen som blir angrepet, banket, voldtatt eller lignende. Better safe then sorry tenker jeg.
Og jeg hadde ringt, så gått rett bort. Hadde det vært noe helt uskyldig ville jeg ringt tilbake og sagt det med en gang.
Tenket at det er unødvendig å legge ut alt på face + at det var bra det ikke var no alvorligSe innlegg over. Hva tenker dere da?