Hva hadde du gjort hvis...

Jeg hadde nok gått bort selv og så eventuelt ringt politiet etter å ha sett situasjonen an.

Kanskje de har fått beskjed om et dødsfall?

Jeg ville ikke blandet meg inn. Hadde det vært flere faktorer i bildet så ville jeg ring Politiet om ordensforstyrrelser.

Eller funnet mobilnr. og sendt en melding.

Gått bort, også ringt politiet om dem ikke åpna eller åpna å gitt meg grunn til å ringe politiet.

Jada, dem kan ha fått en fæl nyhet. Eller så kanskje det skjedde noe helt grusomt, også var det ingen som turte å blande seg ved å ringe politiet.

Det skjedde her for ca 2 mnd siden. Jeg har naboer på begge sider. Jeg trodde mannen hadde slått sin gravide kone. Jeg gikk ut på terrassen for å se om jeg kunne høre det mer tydelig, det gjorde jeg ikke, så jeg gikk til døren, men det var ikke noen skrik eller møbler som ble "kastet" rundt. Jeg var redd, og lurte på om jeg skulle ringe politiet.. Sendte en mail til styreleder og sa jeg var usikker på hvor lyden kom fra og gikk til sengs. Dagen etter traff jeg naboene når vi skulle hente i bhg. Jeg er glad jeg ikke ringte politiet, for det var ikke noe som hadde skjedd! Men er man usikker er det best å ringe en gang for mye enn for lite.

Ringt politiet.

Ringt politiet
Hvis jeg kjente de hadde jeg gått bort. Hvis ikke så hadde jeg ringt politiet
Ringt politiet, eventuelt gått bort dit om det hadde vært noen jeg kjente..
Ringt politiet! Har du hørt noe?
HuffDa!!:( Hørtes veldig ekkelt ut! Ville ringt politiet!
Ringt politiet!
Ringt politiet... Hva gjorde du?
Ringt politiet, så gått bort.
Jeg ville også ringt politiet.
Ringt politiet.
Om jeg hadde gått bort selv kommer an på flere faktorer. Ville sannsynligvis sendt mannen om han var hjemme.
Ville ringt politiet. Kan aldri være for sikker.
Ringt politiet!
Hadde ringt politiet ja.
Jeg hadde nok gått bort selv og så eventuelt ringt politiet etter å ha sett situasjonen an.
Ringt politiet, uten tvil!!
Gått bort og evt ringt politiet etterpå
Gått bort, også ringt politiet om dem ikke åpna eller åpna å gitt meg grunn til å ringe politiet.

Jada, dem kan ha fått en fæl nyhet. Eller så kanskje det skjedde noe helt grusomt, også var det ingen som turte å blande seg ved å ringe politiet.
Skjedde dette der du bor? Eller lurte du generelt?
Se innlegg over. Hva tenker dere da?

Se innlegg over. Hva tenker dere da?
Tenker at det er en sjanse jeg er villig til å ta. HVA OM det er noe alvorlig som foregår. Noen som blir angrepet, banket, voldtatt eller lignende. Better safe then sorry tenker jeg.
Og jeg hadde ringt, så gått rett bort. Hadde det vært noe helt uskyldig ville jeg ringt tilbake og sagt det med en gang.

Jeg tror nok uansett at jeg ville ha kontaktet politiet.. Så får de ta avgjørelsen.. Da har man i alle fall gjort sitt!

Var du naboen? Hvem sin Facebook er det? Familiens?

Tenker at det er en sjanse jeg er villig til å ta. HVA OM det er noe alvorlig som foregår. Noen som blir angrepet, banket, voldtatt eller lignende. Better safe then sorry tenker jeg.
Og jeg hadde ringt, så gått rett bort. Hadde det vært noe helt uskyldig ville jeg ringt tilbake og sagt det med en gang.
Tenker også at det er en sjanse jeg hadde vært villig til å ta. Flott at det kun var lek, men hva om det hadde vært alvorlig, og man ikke hadde ringt?

Back
Topp