Hva hadde du gjort dersom mannen din var utro....

Innvendig hadde jeg blitt fly forbanna, utvendig hadde jeg på en iskald måte fått vite hvor nedrig, frastøtende og tragisk han er som faktisk må betale noen for å få seg noe, og hvor lite mann han da er som gjør noe slikt mot meg og setter moren til barnet hans i fare for å få noe smittsomt, for ikke å snakke om at han med vilje planlegger noe som kan såre noen på en slik måte.

Jeg hadde fått ham til å føle seg veldig, veldig liten.

Dere som sier dere ville måtte se det an...
Hadde dere reagert på at han hadde gjort noe nedverdigende mot en annen kvinne? (Den prostituerte) Kanskje vært medskyldig i å ødelegge henne litt mer enn hun allerede var ved å kjøpe et annet menneske?

Hadde dere reagert på at han hadde gjort noe nedverdigende mot en annen kvinne? (Den prostituerte) Kanskje vært medskyldig i å ødelegge henne litt mer enn hun allerede var ved å kjøpe et annet menneske?

Godt poeng, men det finnes alltid unntak fra regelen, uten å gå i detalj. Men forsåvidt er det vel ikke de unntaka som menes her. Jeg er veldig for kriminalisering av sex-kjøp bare så det er sagt, både innen-og utenlands (synet av jentene i Amsterdam er feks helt forferdelig). Jeg har venninner som har hatt partnere som har gjort ting jeg synes er mer utilgivelig og mindre etisk forsvarlig enn å kjøpe sex men som ikke er kriminelt.

Jeg vett ikke, liker å tro at forholdet er så bra at det overlever alt tom utroskap men det betyr ikke at det ikke blir såret følelser og fortvilet altså....

Skulle til å vinkle det inn på det samme. For selv om det finnes de som er komfortable med å tilgi utroskap så er det et annet aspekt ved problemstillingen i denne tråden, nemlig holdninger til kjøp av seksuelle tjenester, kvinnesyn osv.

Jeg hadde ikke klart å stole på han igjen og jeg vil ikke meg selv så vondt at jeg blir i et forhold der jeg hele tiden setter spørsmålstegn på om han er trofast mot meg.. Så det hadde blitt kroken på døra, men det er noe han er fullstendig klar over. Det samme gjelder den andre veien.

Hadde kastet ham på hue ut. Kunne aldri tilgitt utroskap, og utroskap med en prostituert er det kvalmeste jeg vet om... har nulltoleranse for utroskap i utgangspunktet og det vet han godt.

En ting jeg blir ganske provosert over er enkelte kvinneblader som skriver artikler om "hvordan tilgi mannen hvis han er utro ", "kom over utroskapen" og "råd til et bedre forhold etter en affære" osv... For meg er det helt utrolig at noen av disse artiklene faktisk klarer å legge skylda på den trofaste parten fordi hun/han ikke klarer å tilgi utroska. Men ærlig talt, er det meningen å tilgi noe av det mest sårende og nedverdigende et menneske kan gjøre mot deg?? Hele min oppvekst har jeg hørt at jeg bør dumpe fyren hvis han er utro, for man fortjener bedre! Det er jeg helt enig i, og kommer til å si det samme til mine barn.
En mann som er utro kommer jeg aldri mer til å kunne stole fullt og helt på, jeg kommer alltid til å være mistenkelig på hva han gjør en kveld med gutta på byen, eller hvem han får meldinger av, og ikke minst om han faktisk elsker meg når han kan gjøre noe så egoistisk? Og hva er vel da vitsen med forholdet...

Umulig å si! Hadde nok blitt knust. Og forbanna! Men akkurat hvordhvordan jeg hadde reagert vet jeg ikke.

Jeg hadde syntes det var værre om han betalte for sex enn om han var utro på "vanlig måte". Fordi det sier mye om kvinnesynet. Hadde nok blitt mer sinne enn hjertesmerte, sammenlignet med om han hadde forelsket seg og begynt et annet forhold på si.

De aller fleste haddr nok helt sikkert tenkt på dt ja

Det er ikke alle som selger sex som er et offer. Noen velger jo av egen fri vilje, så nei, det hadde ikke vært den første tanken min.

Nei!! Jeg har jobbet i manneyrke i 20 år og har vært med på utallige firmaturer opp årene. Praha, Lisboa ++ Jeg har opplevd en gang at det var en som ikke kjøpte seg. Det er fakta. Dette er vel å merke ikke samme gjeng jeg har rest med hver gang men av forlsjellige. Kanskje bare vanlig i min bransje ? Både selgere har vert med og vanlig arbeidere.. Men sjokka har jeg blitt hver gang !!! Gifte menn med kone og barn.. Kvalmende..

Nei!! Jeg har jobbet i manneyrke i 20 år og har vært med på utallige firmaturer opp årene. Praha, Lisboa ++ Jeg har opplevd en gang at det var en som ikke kjøpte seg. Det er fakta. Dette er vel å merke ikke samme gjeng jeg har rest med hver gang men av forlsjellige. Kanskje bare vanlig i min bransje ? Både selgere har vert med og vanlig arbeidere.. Men sjokka har jeg blitt hver gang !!! Gifte menn med kone og barn.. Kvalmende..

Kjære vene! Hørtes veldig spesielt ut. Hvilken bransje er dette? Jeg har vært med gutter på tur som ikke har vært i nærheten av å ha det fokuset der på tur. Rett og slett pub, gode historier, ulike museum og den slags. Handler vel om kulturen (ukulturen) i gruppa og moral, og alle er jo forskjellige. Vil ikke tro dette gjelder alle menn. Kjedelig for de mennene som ikke ville gjort noe slik, å bli satt i samme bås.

Æsj, det hadde nok vært uakseptabelt!

Kjære vene! Hørtes veldig spesielt ut. Hvilken bransje er dette? Jeg har vært med gutter på tur som ikke har vært i nærheten av å ha det fokuset der på tur. Rett og slett pub, gode historier, ulike museum og den slags. Handler vel om kulturen (ukulturen) i gruppa og moral, og alle er jo forskjellige. Vil ikke tro dette gjelder alle menn. Kjedelig for de mennene som ikke ville gjort noe slik, å bli satt i samme bås.
Byggebransjen. Jeg tar ikke alle i en kam, men jeg har blitt veødig sjokka over hvem som ble med. Selvfølgelig, museum og andre ting er på dagtid det.

Oh det hadde jeg glatt dokumentert og sagt i fra om! Kvalmende er bare forordet

Hadde kastet ham ut.
Hvis kommunikasjonen mellom oss er dårlig, at han føler noe mangler men ikke kan/gidder å fortelle meg det.. Da er det ikke noe å jobbe med.

Back
Topp