Hva hadde drer gjort?

jentami*

Elsker forumet
Vi byttet ut sprinkelsengen i juli til jenta vår. Hun blir 2år i september nå.
Vi har lagt henne, sagt god natt og hun har sovnet. Ikke gått ut av sengen en eneste gang. Hun sitter i sengen om morgenen til vi kommer inn å sier "kom da:)"
Alt har gått kjempe fint helt til nå, de to siste ukene.

Hun har begynt å gråte om kveldene. Ikke sår gråt, bare litt sånn "hør meg". Hun setter seg opp og vil at vi skal legge henne under dyna igjen.
Når hun mister smokken om natten så begynner hun å gråte isteden for å lete etter den, slik hun gjorde før.. Våkner flere ganger om natten!

Hadde dere bare ventet eller hadde dere satt opp sprinkelsengen igjen?

Vi sov hos min mor natt til i dag og hun har sprinkelseng. I går var det ingen problemer og ikke en eneste lyd i den natten.

Jeg hadde venta. Jenta vår har stadig perioder der hun våkner på natta og griner sårt. Vil bli pakka inn i dyna og stryki litt over håret. Det er en liten periode, så går det over igjen. (her iallefall).

*lykkeligst* skrev:
Jeg hadde venta. Jenta vår har stadig perioder der hun våkner på natta og griner sårt. Vil bli pakka inn i dyna og stryki litt over håret. Det er en liten periode, så går det over igjen. (her iallefall).

Godt å høre:)

Det har nok ikke noe med sengen å gjøre, ettersom hun har vært flink lenge :)
Sover hun på dagen? Mulig hun ikke trenger så mye søvn på dagen lenger, eller kanskje hun er overtrett på kveldene og bør legges tidligere? :)

Bare noen tips.. :)

Ellers vet jeg ikke, det er noen perioder de kan være sånn. Hva med å gi henne vann eller noe, ta henne med opp for å tisse eller noe sånt??? :S

Hva sier ho om du spør om ho vil ligge i gamle senga da? Vil ho det tror jeg at vi hadde prøvd det til ho ble enda litt større og mer klar.

Vi måtte avvenne Tara med å sovne i vår seng for å bli løftet over i egen seng og da var løsningen å la ho holde på med nintendo ds til ho var skikkelig trøtt og sovnet selv, da la ho seg uten noe problemer og etter et par uker trengte ho ikke ds heller er ofte bare en periode som går over..

Det har nok ikke noe med sengen å gjøre, ettersom hun har vært flink lenge :)
Sover hun på dagen? Mulig hun ikke trenger så mye søvn på dagen lenger, eller kanskje hun er overtrett på kveldene og bør legges tidligere? :)

Bare noen tips.. :)

Ellers vet jeg ikke, det er noen perioder de kan være sånn. Hva med å gi henne vann eller noe, ta henne med opp for å tisse eller noe sånt??? :S

Hun er ei jente som trenger mye søvn. Alt i fra 1-2 timer på dagen og legger seg mellom 18:00 og 19:00. Har brukt å sovnet med en gang, så si og sovet til rundt 07:30-08:30 om morgenen.

Hvis jeg spør om hun vil ha gamle sengen tilbake så ser hun sikkert dumt på meg og ikke aner hva jeg snakker om. Har ikke så mye språk enda, men det kommer.

Potta hender det vi bruker om morgenen men aldri gjort det om kvelden. (For deg som nevnte det;))

Ds er heller ingen løsning for hun på snart 2 som aldri har sett en ds før:p Hehe!

Back
Topp