hva hadde dere

Bruker817kos

Forelsket i forumet
sagt/gjort hvis gubben ikke vil være med på en operasjon av baby`n deres? fordi han visste at andre kunne være med deg, og ikke vil ta seg fri

Min kjære er veldig lei sykehus og slipper gjerne om han kan. Vi har vært mye på sykehuset med guttungen, MEN...hadde det vært opereasjon....da hadde jeg sagt NO WAY ...og ikke engang gitt han et valg. Det er hans barn også

jeg personlig hadde tent på alle plugger da, hvis DET var den eneste grunnen....[:@] Er ikke lett og sende ungen sin fra seg til operasjon , samme hva det er, og jeg ihvertfall ville trengt all den oppbackingen jeg kunne få av en som var like glad i barnet (ergo : Pappa !) selvfølgelig, besteforeldre er veldig glade i ungene de også, men det er noe spesielt og ha sin kjære og støtte seg til i sånne situasjoner..
[:-]

Lykke til med operasjon av snuppa di, skjønner hvis du syns det er skummelt, men det går nok helt FLOTT, og da er det endelig overstått[:)]

Stor klem til deg[:)]

Sikker på det ikek er flere underliggende grunner da? Kanskje han er redd? Hvis han tar SÅ lett på det så tror jeg kanskje jeg hadde slått han ned.

vært ca 4mnd tilsammen på sykehus vi også, han har rett og slett sagt at det er kjedelig der, så å være på sykehus er min jobb.

ORIGINAL: prematurmor2010

vært ca 4mnd tilsammen på sykehus vi også, han har rett og slett sagt at det er kjedelig der, så å være på sykehus er min jobb.

WHAT[&:]?? dere er jo søren meg to om og ha satt dette barnet til verden, da er dere pinadø TO om og være der når ting ikke går helt som planlagt også.. akkurat som om du syns det er en fest og sitte på et kjedelig sykehus dag ut og inn... Og vil påstå at en operasjon ikke er dagligdags da, så uansett liksom... den var DRØY[>:][&:]

Føler meg deg, og håper han kommer på bedre tanker, min hadde nok havnet der selv, hadde an sagt no sånt[:-]

DA hadde eg blitt sint, trist, lei meg og redd...
Man er to om å få barn, og man MÅ støtte kvarandre når man går gjennom sånt som dokke strir med no..
Eg hadde KREVD at han skulle vere der, kjedelig eller ei.....

Syns forresten det er egoistisk av han.. å la deg stå igjen med alt ansvar, alle følelser og tanker aleine... Han burde vere der og støtte deg...

Føler med deg... Håper alt ordner seg for dokke no!

Det er ikke bare det at barnet til dere begge trenger dere begge, men DU trenger faktisk støtte du også. Det er en ekstrem påkjenning å se barnet sitt ligge "sykt" på sykehuset [:o]
Det er da like kjedelig for deg !

egentlig så orker jeg ikke bry meg mer

Uff.. Det her må vere en sinnsyk påkjenning for deg...
Ta med deg noken som kan støtte DEG....

jeg har vel kommet til det punktet at jeg ikke vil ha han med lenger... vil ikke han, er det bedre å være der alene, eller med mamma

jeg har vel kommet til det punktet at jeg ikke vil ha han med lenger... vil ikke han, er det bedre å være der alene, eller med mamma

Ser den... Som sagt; du trenger noken som gir deg trygghet og støtte, og viss han ikkje kan gi deg det...........
Skjønner berre ikkje at han har samvittighet til det.. Å la deg vere der aleine....

ORIGINAL: kattekvinna

Ser den... Som sagt; du trenger noken som gir deg trygghet og støtte, og viss han ikkje kan gi deg det...........
Skjønner berre ikkje at han har samvittighet til det.. Å la deg vere der aleine....

SIgnerer kattekvinna her..[:(]

sagt/gjort hvis gubben ikke vil være med på en operasjon av baby`n deres? fordi han visste at andre kunne være med deg, og ikke vil ta seg fri

Siden du spør: tror nok det fort kunne blitt ganske stygt, ja! Uansett. Men hvis det er noe ekstraordinært på jobben og noe småtteri av en operasjon, hadde jeg kanskje ikke bedt han flytte ut...

er en vanlig arbeidsdag, men hatt 2dager fri denne mnd, for å kjøre oss til sykehus

Det hadde jeg aldri gått med på. Men som andre har sagt; du trenger noen som kan gi deg hjelp og støtte, og da høres det ikke ut som han er rett person. Men, da er han kanskje ikke rett person til "resten" heller...

ORIGINAL: kattekvinna

DA hadde eg blitt sint, trist, lei meg og redd...
Man er to om å få barn, og man MÅ støtte kvarandre når man går gjennom sånt som dokke strir med no..
Eg hadde KREVD at han skulle vere der, kjedelig eller ei.....

Syns forresten det er egoistisk av han.. å la deg stå igjen med alt ansvar, alle følelser og tanker aleine... Han burde vere der og støtte deg...

Føler med deg... Håper alt ordner seg for dokke no!

Signerer dette ned til minste ord!
Håper han tar til fornuft og blir med dere. Lykke til!

ORIGINAL: Lussa88

jeg personlig hadde tent på alle plugger da, hvis DET var den eneste grunnen....[:@] Er ikke lett og sende ungen sin fra seg til operasjon , samme hva det er, og jeg ihvertfall ville trengt all den oppbackingen jeg kunne få av en som var like glad i barnet (ergo : Pappa !) selvfølgelig, besteforeldre er veldig glade i ungene de også, men det er noe spesielt og ha sin kjære og støtte seg til i sånne situasjoner..
[:-]

Lykke til med operasjon av snuppa di, skjønner hvis du syns det er skummelt, men det går nok helt FLOTT, og da er det endelig overstått[:)]

Stor klem til deg[:)]

Signerer alt!

jeg hadde satt ned foten. Akkurat på noe sånt forventer jeg at han som far til barnet vår stiller opp på. Er ikke så lenge siden vår eldste skulle operere bort mandlene og heldigvis så er han sånn som meg. Var ikke noe tema en gang om han skulle være med eller ikke.

Back
Topp