Bruker817kos
Forelsket i forumet
sagt/gjort hvis gubben ikke vil være med på en operasjon av baby`n deres? fordi han visste at andre kunne være med deg, og ikke vil ta seg fri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: prematurmor2010
vært ca 4mnd tilsammen på sykehus vi også, han har rett og slett sagt at det er kjedelig der, så å være på sykehus er min jobb.

egentlig så orker jeg ikke bry meg mer
jeg har vel kommet til det punktet at jeg ikke vil ha han med lenger... vil ikke han, er det bedre å være der alene, eller med mamma
ORIGINAL: kattekvinna
jeg har vel kommet til det punktet at jeg ikke vil ha han med lenger... vil ikke han, er det bedre å være der alene, eller med mamma
Ser den... Som sagt; du trenger noken som gir deg trygghet og støtte, og viss han ikkje kan gi deg det...........
Skjønner berre ikkje at han har samvittighet til det.. Å la deg vere der aleine....
sagt/gjort hvis gubben ikke vil være med på en operasjon av baby`n deres? fordi han visste at andre kunne være med deg, og ikke vil ta seg fri
er en vanlig arbeidsdag, men hatt 2dager fri denne mnd, for å kjøre oss til sykehus
ORIGINAL: kattekvinna
DA hadde eg blitt sint, trist, lei meg og redd...
Man er to om å få barn, og man MÅ støtte kvarandre når man går gjennom sånt som dokke strir med no..
Eg hadde KREVD at han skulle vere der, kjedelig eller ei.....
Syns forresten det er egoistisk av han.. å la deg stå igjen med alt ansvar, alle følelser og tanker aleine... Han burde vere der og støtte deg...
Føler med deg... Håper alt ordner seg for dokke no!
ORIGINAL: Lussa88
jeg personlig hadde tent på alle plugger da, hvis DET var den eneste grunnen....[:@] Er ikke lett og sende ungen sin fra seg til operasjon , samme hva det er, og jeg ihvertfall ville trengt all den oppbackingen jeg kunne få av en som var like glad i barnet (ergo : Pappa !) selvfølgelig, besteforeldre er veldig glade i ungene de også, men det er noe spesielt og ha sin kjære og støtte seg til i sånne situasjoner..
[:-]
Lykke til med operasjon av snuppa di, skjønner hvis du syns det er skummelt, men det går nok helt FLOTT, og da er det endelig overstått[:)]
Stor klem til deg[:)]