Hva hadde dere valgt?

snuppah88

Gift med forumet
jeg får velge mellom disse arbeidstidene på jobben..

Starte seinvakta klokka 15 (må fikse barnevakt fra 15-16), og ha vanlig arbeidshelg med normalt timesantall.. ELLER starte kveldsvakta klokka 18 og jobbe 13,5 timer søndagen jeg har arbeidshelg.. Skal sies at jeg jobber 2 eller 3 seinvakter hver uke, og arbeidshelg annenhver helg..

Tjener en tusenlapp mindre ved å starte kl 18 istede for 15 da, men det går.. [:)]

ordne bvakt 15-16..
blir nok alt for tøft med så lang søndag!

Hmm, si det... Annenhver helg er jo ganske ofte, og 13,5 t er jo ganske lenge.. Hva jobber du med? Jeg jobbet 7,5 t fredag, 13 t lørdag og søndag i min forrige jobb, men det var hver 6 helg, så det gikk fint. Men er lange dager da, så vet ikke om jeg ville hatt det annenhver helg.. Men som sagt, det kommer jo an på type jobb.. Og om du har lett tilgang på barnevakt..

jobber på en take away restaurant... tenker at det er jo sikkert litt slitsomt med så lang søndag, men så har jeg jo ganske mye formiddag å ta det med ro på de dagene jeg jobber seint da.. pluss at da slipper jeg så stor barnehageplass, og dermed får jeg masse kostid med snuppene mine[:D] om jeg er litt sliten den mandagen så får jeg jo alltids ordna barnevakt ltt.. men 2-3 ganger hver uke tror jeg blir vanskelig å skaffe barnevakt til[8|]

Jeg hadde valgt kl 1800.
Greit å slippe barnevakt om det er mulig...bruk heller barnevakta når dere skal på kino e.l [:)]

kan du ikke prøve først så får du se om det blir for lenge å jobbe søndagene?

Back
Topp