Hva hadde dere tenkt..

been there, done that...

og jeg har hjulpet mang en foreldre med å kle på trass unger i barnehagen jeg jobber i

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg hadde tenkt at sånn har jeg det også 2-3 ganger i uken [8D]

Er vel ingen som reagerer på det vel? Vil tror de aller fleste foreldre opplever sånt fra tid til annen...

Følte jeg fikk stygge blikk fra en mor..men mulig bare jeg følte på det der og da.[8D]

Lett å overtolke sånn når man føler seg dum og er i en stresset situasjon [:)]

Om hun virkelig sendte deg et sånt blikk får du trøste deg med tanken om at hun en dag kommer til å føle seg veldig dum der hun sitter midt i trassen, og så kan hun gå hjem å svelge den kamelen [;)]

Det hele toppet seg jo med at minstemann begynte også å hyle når hun hørte storesøster hyle. Hun låg i vognbagen sin i garderoben.[:o]

Da hadde jeg tenkt: gud, jeg føler med deg...(mamman altså)
Har en som er utrolig tvær når det gjelds klær selv, og må kle på mens han hyler å vræler..

Hadde tenkt at det er bra det er flere enn meg som har vansklige barn å kle på[:)]

ORIGINAL: FancyPants

Hadde ikke tenkt noe over det.. Sånn er de fleste unger en eller annen gang. Dagen etter kunne det vært meg som sto i samme situasjon.

ORIGINAL: Delia

At barnet var trøtt etter en lang dag... og glad det ikke var min tur i dag[;)]

Noe sånt hadde jeg tenkt også[:)]
Og stakkars mor[:)]

ORIGINAL: Delia

At barnet var trøtt etter en lang dag... og glad det ikke var min tur i dag[;)]

Samme her.. [8D]

ORIGINAL: Charl0tte

Ville vært glad for at jeg slapp unna [;)]

De dagene kommer for alle... dessverre [8D]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg hadde tenkt at sånn har jeg det også 2-3 ganger i uken [8D]

Er vel ingen som reagerer på det vel? Vil tror de aller fleste foreldre opplever sånt fra tid til annen...

Følte jeg fikk stygge blikk fra en mor..men mulig bare jeg følte på det der og da.[8D]

da hadde jeg gitt et stygt blikk tilbake og spurt: Har du lyst å prøve???[>:]

ORIGINAL: Peppe Pepita

At det er sånn det er av og til. Welcome to reality.[:D]

hadde tenkt, det der e meg om 1 minutt[8D] for hu eina mi grine for et godt ord når det e snakk om påkledning på sulten mage[8D]

så hadde ikkje tenkt noe som helst, bare følt med ho[:D]

hadde ikke tenkt noe som helst faktisk. Er sånn her veldig ofte igrunn. Hun er 2 år og sover ikke i barnehagen [>:] At ungen i det hele tatt er våken når hun hentes er et under [8|]

at eg er glad det ikkje er bare meg som må være konsekvent og streng av og til[8D][:)] 

ORIGINAL: lillemy2000

Hadde knist litt å tenkt; sånn er det med trassige barn[8D]

Sign!
Hadde ikke tenkt noe negativt i det hele tatt hvis det var det du lurte på.

Da hadde jeg tenkt " Jaggu godt jeg ikke er aleine om å ha avla stabeist" Min er bare 20 mnd og en skikkelig hissig propp... ikke kle på, ikke kle av. ikke den, ikke den. DEN, nei det får du ikke "hyyyyyl".............................osv,osv..

ORIGINAL: Tvilling74

Hadde tenkt at det er bra det er flere enn meg som har vansklige barn å kle på[:)]

[:D]

Back
Topp