Hva hadde dere tenkt/følt?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Du skriver til ei venninne at du skulle ønske hun kunne tatt kontakt (du er alltid den som tar kontakt) og får da til svar at hun ikke trodde et vennskap krevde at man sender sms regelmessig og spør hvordan man har det..
At hun ikke sender sms og spør hvordan det går siden hun ikke har tid til å høre på svaret..

Hva hadde du tenkt/følt?

Da hadde jeg tenkt at hun ikke virker så interessert i å opprettholde vennskapet, og jeg ville fokusert på de andre jeg har.

Du skriver til ei venninne at du skulle ønske hun kunne tatt kontakt (du er alltid den som tar kontakt) og får da til svar at hun ikke trodde et vennskap krevde at man sender sms regelmessig og spør hvordan man har det..
At hun ikke sender sms og spør hvordan det går siden hun ikke har tid til å høre på svaret..

Hva hadde du tenkt/følt?

Jeg har en venninne som aldri tar kontakt førsr, å når jeg forteller at jeg skulle ønske at hun tok kontakt først så får jeg til svar at: det fine med vårt vennskap er at vi ikke trenger regelmessig kontakt osv. Jeg sluttet å ta kontakt med henne så hører fra hun annenhver mnd :p

Jeg har en venninne som aldri tar kontakt førsr, å når jeg forteller at jeg skulle ønske at hun tok kontakt først så får jeg til svar at: det fine med vårt vennskap er at vi ikke trenger regelmessig kontakt osv. Jeg sluttet å ta kontakt med henne så hører fra hun annenhver mnd :p

Dette er en venn jeg ser (så) på som en av mine beste og nærmeste venner.. Den type venner jeg føler kontakt burde vært en selvfølge..

Har venner som jeg snakker med sjeldent, uten at jeg reagerer på det..

Så det er vel tydelig at jeg ikke er så viktig for henne, som hun er/var for meg..

Dette er en venn jeg ser (så) på som en av mine beste og nærmeste venner.. Den type venner jeg føler kontakt burde vært en selvfølge..

Har venner som jeg snakker med sjeldent, uten at jeg reagerer på det..

Så det er vel tydelig at jeg ikke er så viktig for henne, som hun er/var for meg..

Hun jeg skrev om er (var) min bestevenninne som jeg ikke klarte meg uten før, å da ble det veldig sårt at hun aldri tok kontakt :/ for jeg følte hun berydde mer for meg enn jeg for henne :/

Folk er forskjellige. Noen er nødt til å snakke annenhver dag, andre synes det er innenfor å snakkes en gang i mnd. Men de i siste gruppe mister nok venner fra første gruppe, siden det blir litt ensidig.
Jeg hadde nok ikke fokusert så mye på akkurat henne, hvis hun ikke greier å møte deg og dine behov på halvveien.

Som resten, at hun ikke er så interessert i å opprettholde vennskapet

Da hadde jeg tenkt at hun ikke virker så interessert i å opprettholde vennskapet, og jeg ville fokusert på de andre jeg har.
Signerer. Syns også det var frekt av venninnen jeg :o

Vanskelig å si siden jeg ikke vet hvilken person hun er.. Men synes jo hun kunne svart på en bedre måte. Ville spurt henne rett ut om hun mnete hun ikke hadde tid til deg. Viktig å si hva du mener før du evt trekker deg unna. Er jo ikke sikkert hun mener det på den måten. Kanskje hun faktisk bare ikke har tid for øyeblikket. Det er jo viktig å respektere det også.

Det er mange venninner eg har der det går lang tid mellom kvar gang me snakkast, slik blir det jo berre sidan alle har barn, jobb, hus, aktivitetar osv, men så kjem det periodar der me snakkast oftare igjen.
Syns svaret til venninna di var klønete formulert, men ville snakka skikkeleg med ho før eg drog nokon vidare konklusjonar. I og med at det alltid er du som tar kontakt har ho gjerne blitt litt vel bortskjemt berre:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for synspunkt.. Jeg har sagt hva jeg føler og blir avvist ved at hun ikke svarer tilbake på det jeg sier..

Høres ganske likt ut som meg og min gamle bestevenninne.. Etter jeg ble gravid med nummer 1 slutta hu å ta kontakt ganske kjapt.. Jeg har brukt lang tid på å godta det her, men vi er bare ikke der vi var lengre!
Når vi møtes føles alt som før, og det sier hu at hu føler også.. Men alikavel er noe annerledes.
Det er trist å miste sin bestevenn.. Men jeg håper (for min og din del) at det blir mer kontakt igjen om noen år

Back
Topp