Hva hadde dere sagt..

Hyssamaia!

Gift med forumet
Jeg har bedt noen veninner hjem til med fordi jeg straks har bursdag..
Vi skal først hjem til meg for litt vin, så ut å spise på big horn samt byen[:)]
Jeg laget en gruppe (arrangement) på face og sendte til de jeg har invitert, og huket av for lukket. sånn at ingen andre enn de jeg sender til kan se, netopp pga det som har hendt nå..

Logger meg på idag og alle har takket ja + en til[8|] det er ei (jeg har henne som venn på fb) som går i klasse med hun ene jeg har bedt. jeg har møtt henne på fest en gang før, og vi snakket litt sammen både på festen og ute på byen.. men thats it. ikke sett henne siden.. Så det som har skjedd er at den gruppa ikke var lukket alikevel, men åpen så alle kunne invitere seg selv[8D] og lese alt..

så hadde hun takket ja hun også da og skrevet denne meldingen :

Jeg kommer gjerne hvis jeg er invitert)D. Er det noe spesielt du ønsker deg til bursdagen din? Tenk litt på det da.Klemz ****.Ps.mamma bor i ********.Dere er nesten naboer.Tar gjerne med kjæresten hvis det ikke bare er en jentekveld.

Og jeg vet ikke hva jeg skal svare[X(] Hun er eldre enn oss andre og litt spess om jeg kan si det.. Hun er veldig hyggelig men rar[&:] ikke en person hverken jeg eller noen av veninnene mine hadde blitt bestiss med liksom.. vi er ganske ulike sånn.. så skal jeg bare si at hun kan komme? er jo koselig med fler, men er litt redd det blir fullstendig kræsj.. er jo en grunn for at jeg har bedt de jeg har bedt og ikke de andre[:D][8D]

Siden du ikke kjenner henne så ville jeg kanskje gitt henne en sjanse!!![:)][:)] Er jo bare å si det som det er at dere ikke kjenner hverandre og se hva som skjer... Hun tar nok hintet hvis dete ikke funker!![;)]

hadde sagt jeg ønsker meg gullsmykke, og sagt bare kom [:D] at hun ikke fikk ha med typen da.

tror  jeg ville sagt at det var for de aller beste vennine dine og at det var for de og beklaget at hun oxo hadde fått beskjeden

[&:]ups... er jo litt lei..... det er lissom din feil men så er det ikke din feil heller lissom[8|][:o] at det kom ut til fler..
Ville nok bedt henne og heller latt det være... men blir det for 'ille' så går det jo an og snakke med jenta og si fra om det blir tullball[:D]

Hun har ikke fått invitasjon, hun så den på wallen til hun ene veninna mi..
Jeg kunne jo bedt maaaaange.. men det er jo en grunn for at jeg har bedt de jeg har bedt[:D]
men jeg får bare si at hun kan komme da.. og ta med en diamant ring[:D]

Avlys, og be på nytt??

Hadde sagt beklager at gruppen ikke var lukket, fordi det var meninga at bare dine nærmeste venninner skulle møtes[:)]

Back
Topp