Hva hadde dere sagt?

Ikke greit i det hele tatt! Hadde blitt kjempeskuffet og forbannet! Synes du skal si"ok da kan vi desverre ikke spør dere en annen gang, siden det er fare for at dere plutselig avlyser fordi dere skal noe annet".

Fyttikatta det skulle den ha fått hørt. Det er bare teit og feil. Hadde blitt så forbanna.

Blitt kjempeskuffa!! Samme har skjedd her da, svigermor skulle være barnevakt og hadde glemt å skrive det ned og når jeg spurte uka før hadde hun lagt andre planer...

Høres ut som om dere fikk ordnet det!
Men ville nok sagt klart ifra at dette burde blitt sagt med engang de fikk den andre invitasjonen hvis det er så viktig for dem!
Er lettere å finne barnevakt på over en mnd enn en liten uke! Noe de også burde ha tenkt!

Jeg hadde blitt skikkelig sur og skuffa! :(

Rett og slett skikkelig dårlig gjort!

Jeg tenker at det kanskje er viktig å vise jeg da at man er interesert i å ha kontakt og derfor går man.

Men ja jeg hadde blitt skuffet.

Da kan man jo bare være ærlig og si det som det er, at de hadde lovet for flere måneder siden å passe barnebarnet sitt. De kunne heller sagt at de kunne komme innom dagen etterpå for eksempel.

jeg hadde blitt forbanna, og sagt klart ifra at det kunne de ha sagt når de ble bedt i den bursdagen så dere hadde hatt litt bedre tid til å ordne noe anna

Jeg hadde sagt at de må si ifra til de som har bursdag at de allerede hadde lovet seg bort.

Hadde tydelig vist misnøye over situasjonen og gjort det klart at de herved blir strøket i listen over potensielle barnepassere ved senere anledninger.

Jeg hadde blitt utrolig skuffet og rett og slett forbannet! Når de har sagt ja så mange ganger til at de skal passe barnebarnet den datoen, så må de jo holde seg til det!

Hadde blitt skuffa... Men hadde holdt meg for god til å true med at de ikke ville blitt spurt flere ganger om å være barnevakt.

Jeg har opplevd noe av det samme.
Bare at vi skulle (både jeg og mannen) være forlovere i et bryllup!
Jeg har så og si kuttet kontakten med de personene idag (min mor .....).

Jeg hadde nok blitt litt irritert/frustrert, men når det er en storfest av den typen så ser jeg jo at det trumfer å sitte barnevakt. Det finnes vel kanskje andre muligheter til å ordne barnevakt?

Jeg hadde selvsagt blitt skuffet og irritert over at de ikke kunne gi beskjed før nå. Antakelig hadde jeg sagt det til dem på en grei måte og lurt på om de hadde noen forslag til hvordan dere nå skal ordne dere med barnevakt, i og med at dere har stolt på at de skulle stille opp.

Back
Topp