Hva hadde dere ikke klart dere uten?

Babynestet. Og helt ærlig: aner ikke hvordan vi overlevde i 2mnd uten bæresjal... Har nå skaffet det, og det er altså min beste venn for tiden!
Samme her, men vi kjøpte det i løpet av 1 måneden, det er helt utrolig kjekt. I byen og alt, der holder han seg varm og god. Nå kan vi bruke bæreselen litt også, men han koser seg virkelig i sjalet.

Hvilket bæresjal har dere?

Jeg har ergobaby sjal. Fikk et vevd sjal også, men det er så kort, så kan ikke feste det normalt. Så holder meg til ergobabyen :)
Er dte det de kaller hybridsjal?
Er åpen for å prøve sjal, men lille her vil se rundt seg. Helst ha hodet over min skulder på en måte. Men jeg har ikke rygg og krefter til å bære henne sånn. Hun bare sklir nedover, og når hun kommer med sitt hode i min brysthøyde ser hun ikke nok lengre og blir urolig og må løftes opp igjen.Kjempetungt!

Er dte det de kaller hybridsjal?
Er åpen for å prøve sjal, men lille her vil se rundt seg. Helst ha hodet over min skulder på en måte. Men jeg har ikke rygg og krefter til å bære henne sånn. Hun bare sklir nedover, og når hun kommer med sitt hode i min brysthøyde ser hun ikke nok lengre og blir urolig og må løftes opp igjen.Kjempetungt!
Glemte å quote når jeg svarte

Babygym og gulpekluter!
Dessverre har jeg alle sangene til babygymmen på hjernen 100% av tiden. Sa det til mannen nå når vi har lagt oss:

Jeg: åååh jeg har de j* sangene på hjernen!
Han: hysj!
Jeg: jammen det er så irriterende, alle sammen liksom!
Han: takk nå fikk jeg de også på hjernen igjen!!
Jeg: jeg har jo ikke sunget engang jo??
Han: neimen begge VET hvilke sanger det er snakk om.

Så gikk det litt og begge nynnet i kor på samme sangen :o :P

Gulpekluter,sjalet og vogna!!

Back
Topp