Hva hadde dere ikke klart dere uten den første tiden, og nå? Til babyen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men vi kjøpte det i løpet av 1 måneden, det er helt utrolig kjekt. I byen og alt, der holder han seg varm og god. Nå kan vi bruke bæreselen litt også, men han koser seg virkelig i sjalet.Babynestet. Og helt ærlig: aner ikke hvordan vi overlevde i 2mnd uten bæresjal... Har nå skaffet det, og det er altså min beste venn for tiden!
Babynestet. Og helt ærlig: aner ikke hvordan vi overlevde i 2mnd uten bæresjal... Har nå skaffet det, og det er altså min beste venn for tiden!
Hvordan bærer dere? I den M - stillingen, eller "fosterstilling"? Syns det er så vanskelig med moby wrapen, både å få knyttet den og å få lillegutt til å sitte godt.Samme her, men vi kjøpte det i løpet av 1 måneden, det er helt utrolig kjekt. I byen og alt, der holder han seg varm og god. Nå kan vi bruke bæreselen litt også, men han koser seg virkelig i sjalet.
I M, synes det så best forklart ut på toutube og hun trives godt sånn og sovner som regel innen 2min. Har ergobaby sjal, men er vel samme prinsippHvordan bærer dere? I den M - stillingen, eller "fosterstilling"? Syns det er så vanskelig med moby wrapen, både å få knyttet den og å få lillegutt til å sitte godt.
På sykehuset fikk jeg låne en tube, og da sa de at han skulle ligge med bena spredd, og bøyd opp, jeg er dårlig på å forklare, haha. Vi har Caboo Carrier da, vet ikke om det er noen forskjell på deHvordan bærer dere? I den M - stillingen, eller "fosterstilling"? Syns det er så vanskelig med moby wrapen, både å få knyttet den og å få lillegutt til å sitte godt.
Skal kikke litt på YouTube og prøve igjen. Blir liksom for stramt noen steder, og for løst andre steder.I M, synes det så best forklart ut på toutube og hun trives godt sånn og sovner som regel innen 2min. Har ergobaby sjal, men er vel samme prinsippjeg knota litt første gangene, men etter noen testrunder gikk det bedre. Cluet er å få strammet riktige steder før babyen puttes oppi og få krysset til å gå ved midjen min. Da synes jeg hun er i riktig høyde slik at jeg både kan sitte å stå uten at hun kommer for høyt eller for lavt
![]()