hva hadde dere gjort?

alltidlente

Glad i forumet
I morgen har jeg min siste tyskeksamen ( muntlig) og det er utrolig viktig at jeg står! Vi har siste forelesning før eksamen idag fra halv 3 til 5- der foreleseren skal gi oss litt tips osv...

så til "problemet"- vi har blitt tilbudt gratibiletter til håndballkamp i kveld ( EM, norge-Østerrike) - men da MÅ vi være der senest halv 4 for å komme inn gratis- altså ingen forelesning! Vurderte å dra en halvime på forelesning... men da rekker jeg ikke kampen uannsett[:'(]

Teit dilemma- men jeg er så usikker... samvitigheten og fornuften min sier forelesning... men ååå så gøy det hadde å vært å gått på denne kampen[8|][8|][8|][8|]

hjelp... hva hadde DU gjort?????????????

edit; drar på forelesning... litt bitter [8D] 

gått på forelesning! 

ORIGINAL: 3xS

gått på forelesning! 

[;)]

ORIGINAL: 3xS

gått på forelesning! 

fader [&:][>:][>:][;)]

var egentlig den lille overbevisningen jeg trengte... forelesning it is[:(][X(][:-]

Jeg hadde ikke vært villig til å ofre utdannelsen min for en håndball kamp, så jeg hadde gått på forelesning...

ORIGINAL: alltidlente

var egentlig den lille overbevisningen jeg trengte... forelesning it is[:(][X(][:-]

Jepp - for meg hadde det ikke vært et dilemma - men vannvittig irriterende sammentreff[>:]

ORIGINAL: Ville*st*

Jeg hadde ikke vært villig til å ofre utdannelsen min for en håndball kamp, så jeg hadde gått på forelesning...

absolutt ikke jeg heller- men jeg har ganske god kontroll så det er egentlig ikke det... er bare det at han kanskje sier noe vesentlig liksom[8D]

er bare den patriotiske siden i meg som popper opp nå når norge er her i wien og skal spille mot østerrike[8D] 

ORIGINAL: Elimor

Jepp - for meg hadde det ikke vært et dilemma - men vannvittig irriterende sammentreff[>:]

hehe... yupp!! Som sagt- hadde ikke vært et dilemma for meg heller dersom jeg hadde bodd i norge... men litt ekstra stas når de skal SLÅ Østerrike her i Wien[8D][8D] *forhåpentligvis*

jeg er litt usikker..
hadde det vært jentene, så hadde jeg garantert tatt håndballen! [;)]

JEG hadde stått på eksamen uten den siste greia der [:)][;)]

ORIGINAL: racesnuppsi

jeg er litt usikker..

med fare for å jinxe det helt så er jeg ganske sikker på at jeg står ja... ikke så mye man kan gjøre fra eller til en dag før liksom[:-][8|] 

ORIGINAL: *Kickie*

jeg er litt usikker..

med fare for å jinxe det helt så er jeg ganske sikker på at jeg står ja... ikke så mye man kan gjøre fra eller til en dag før liksom[:-][8|] 

Tenkte nøyaktig det samme.
Hadde det vært meg så hadde jeg lest så mye før idag, at jeg fint kunne ha droppet siste forelesning. Men kjenner du ingen i klassen da som kan gi en oppsummering av det viktigste?

joda- forsåvidt gjør jeg jo det... [8|]  aaaaahhh..... men så var det den samvittigheten.... 

god samvittighet Vs. Kristian Kjelling ?? [:-][:-] 

I don't know rett og slett[:-][8D]

jeg er litt usikker..

Hadde det vært meg så hadde jeg lest så mye før idag, at jeg fint kunne ha droppet siste forelesning. Men kjenner du ingen i klassen da som kan gi en oppsummering av det viktigste?

joda- forsåvidt gjør jeg jo det... [8|]  aaaaahhh..... men så var det den samvittigheten.... 

han er jo ikke fin lenger en gang jo [8|][:-]

jeg er litt usikker..

han er jo ikke fin lenger en gang jo [8|][:-]

haha... så sant så sant[8D] 

men : god samvittighet Vs. Norske håndballspillende menn - like vanskelig[8D][:-]

Jg hadde gått på håndball, jada jeg er bare veldig glad i håndball![:-][8D]

ORIGINAL: Heijdii

Jg hadde gått på håndball, jada jeg er bare veldig glad i håndball![:-][8D]

huff.. vil vil men får det ikke til... ledig billett dersom du vil??[8D][;)] hoppe på et fly[:-] 

Back
Topp