Hva hadde dere gjort!??

Med denne vedovnen på kjøkkenet vårt?  JEG FÅR IKKE KASTE DEN UT AV HAN SOM EIER HUSET- så det er ikke et valg.. Jeg må gjøre noe annet!

• Bygd den inn i en "kasse" som har lik farge som kjøkkenskap, og med en benkeplate oppå (Positive er at da får jeg mer benkeplass)
  • Latt den være ?
  • Tatt en duk oppå??

Eller HVA synes DU ??

jeg er nok litt brutal når det er snakk om gamle ting, hadde nok godt rett på dynga her[8D]

ORIGINAL: mallapalla

jeg er nok litt brutal når det er snakk om gamle ting, hadde nok godt rett på dynga her[8D]

Det får vi ikke lov til av han som eier huset! Jeg hadde også mest lyst å kaste den ut. Men det blir ikke å skje før vi eventuelt kjøper huset om et par år, og da skal hele kjøkkenet ut! Og nytt inn!

hadde kvitta meg med den. så får du mer en benkplass =) du får oppbevaringsplass og =)

tror jeg hadde bygget den inne så lenge....som du sier får du mer benkplass da[:)] så får du helder fjerne den etter hvert.

ååååå syns ovnen var nydelig jeg[:)] flytte den litt da? om den ikke er i bruk mener jeg.. hatt den på stua med noen blomster oppå å rundt[8D] bruke den som et litt avlastingsbord i et hjørne[:)]

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: harbabyimagen

tror jeg hadde bygget den inne så lenge....som du sier får du mer benkplass da[:)] så får du helder fjerne den etter hvert.

Helt enig!

Før jeg leste dine eks, så tenkte jeg på å bygd rundt den og hatt benkeplate over...[;)]

ORIGINAL: bolla80

Den synes jeg var helt rå! Hadde det vært en leilighet du hadde eid og ikke leid, ville jeg bygd hele kjøkkenet rundt den! Dødskul!

Me too! [:)]

Kjempe tøff....... må ikke kvitte deg med den.... Elsker gamle ting da, blitt stilig med å "stille" ut gamle ting på, gammel kaffekjele, bokser o.l. (prikkete/smårutete stæsj hadde gjort seg)

ORIGINAL: Apple

Helt enig!

Enig[:)]

ORIGINAL: Nusse sin Vårin

Jeg kan ikke hjelpe for jeg synes den var VAKKER!!!

signerer!! koselig gamel ovn.

Back
Topp