Hva hadde dere gjort?

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Sambo vil at jeg skal ta en tidlig ul så snart som mulig siden jeg ikke føler meg noe gravid og egentlig bare går rundt med en dårlig magefølelse. (Tror han er lei av å høre på gnålet :oops:)

Jeg skal til gu om 2 uker uansett, og tviler på jeg vil få tid denne uka.
Så da blir det 2 ultralyder på 2 uker. Hadde dere gjort det?

Jeg skal 8+2 og 10+3. Jeg må se om det er liv og holder ikke ut til 10+3. Den siste ul er i forbindelse med en studie jeg er med på så kan liksom ikke utsette den eller noe.

Jeg håper den første ul vil berolige meg og dersom den gjør det, er den verdt alle pengene ;)

Må nesten kjenne litt på hva du selv syns, men om dere har økonomi til det og mulighet så hvorfor ikke :D det er jo betryggende med ultralyd, og om han føler han trenger den betryggelsen så ville jeg nok kanskje gjort det for hans skyld uannsett jeg, for mannfolka har jo ingen kontroll over dette i det hele tatt så iblandt trenger kanskje dem en slik bekreftelse ;)

men om det egentlig ikke er at han trenger en bekreftelse men bare er "lei" av din bekymring så må kanskje du føle på om du syns det er nødvendig eller om du klarer å vente ;) ingen valg er gale der egentlig, kunne fint tatt 2 ultralyder på 2 uker jeg om jeg hadde hatt mulighet til det :D hehe...

Magefølelsen tenker jeg det er verdt å lytte til, og det er ikke noe hyggelig å gå rundt med en dårlig følelse. Når til og med samboer støtter deg i det, så ville jeg tatt turen:)

Jeg hadde nok ringt gynekologen og spurt om timen om to uker kan settes litt tidligere. Så slipper du kanskje unna med ett besøk likevel:)

Hvis du føler mye usikkerhet og bekymring bør du bare gjøre det. Jeg vurderer sterkt å bestille en selv, har UL i uke 13 men vet ikke om jeg klarer å gå helt til da og lure på om det er noe liv...

Tror jeg ringer i morgen og hører hva de sier. Kan jo hende de ikke synes det er noe vits, eller at det er ;) koster 600 så er ikke den største summen.

Back
Topp